Dan moet het zo wel lukken Klaas [emoji846]De link naar de foto werkt niet. Gr. Klaas
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Dan moet het zo wel lukken Klaas [emoji846]De link naar de foto werkt niet. Gr. Klaas
Ja hoor, bedankt. Heb ze zelf samen gesteld van enkele. Had de pech om een kunststof exemplaar kapot te maken. Bij mijn enkelschroever sloeg de schroef tegen een balk en het zware anker van de Bühler deed de rest. Gr. Klaas.
Wolter, Bedankt voor de update en je bent lekker bezig. Sociaal ventje zo te zien en probeer dat zo te houden. Leuk dat je weer verder gaat met je "oude liefde". Je had inderdaad al een poosje niets meer gepost en op jouw leeftijd ontdekt men het andere geslacht. Ook leuk, maar vraagt ook veel tijd en investering. Wens je veel knutselplezier. Bij mij werkt de sleeplier inmiddels ook. Dacht dat ik iets heb gepost in het schipperscafé. Motor en haakse overbrenging paste in de houten tandwielkast aan de lier. Bedrading naar onderen weggewerkt en in de opbouw een tweede ontvanger geplaatst. Hoef ik alleen maar met 12 Volt naar boven. De regelaar van de lier heeft een BEC en geeft stroom aan ontvanger en servo van de sleephaak. Op termijn nog eens de multiswitch, die de verlichting schakelt naar "boven" halen. Dan kan de 6 polige stekkerverbinding tussen romp en opbouw vervallen. Gr. Klaas.