smit rotterdam na 25 jaar ijndelijk af maken

Joost, dat staat nog steeds niet in lijn hoor !

GroteFoto-AXNEI7MW.jpg

Wel heel apart zo ; SB. Schroef hoger dan BB. Schroef en BB. dichter bij de kiellijn dan SB.

??????

succes, Brandaris

Hoi joost,

Ziet er zeer goed uit:D niks van ze aantrekken dit is goed gemaakt en die paar mm. Ziet er netjes uit:D Laat lekker deze schroeven opzitten is perfect en hebben genoeg waterverplaatsing;)

tim

Nee Tim , die SB kitspuit koker staat ook scheef kijk maar naar de andere foto's van Joost !!

m.v.g. Brandaris

Prachtig Joost, heel knap gemaakt:) Misschien kan je wel een wc rol als straalbuis gebruiken?

Joost, dat staat nog steeds niet in lijn hoor !

GroteFoto-AXNEI7MW.jpg

Wel heel apart zo ; SB. Schroef hoger dan BB. Schroef en BB. dichter bij de kiellijn dan SB.

??????

succes, Brandaris

de 3 kan ik niet meet weg krijgen zo.ner de hele boot ter ver bouwen
dus maar zou het echt veel uitmaken als ik het zo laat ??

en met die schroef as gaat mij wel luken denk ik in zit nu te hoog en toen weer te laag
morgen hoop ik het goed te hebben

Joost, Als je BB. laat zitten en je trekt SB. eruit en je vijlt het gat uit tot dat je op dezelfde aantal milimeters als BB. zit tegenover de kiel en je spant dan kom je aardig in de buurt .
En die bout waarmee de straal buis vast zit eruit halen, maat overnemen van BB. opnieuw een gat boren, want dat komt ruim naast he oude gat te zitten.
Als alles is uitgelijnd , kan je later de oude gaten dicht maken met 2 componenten plamuur (Polyester plamuur )

Ik zou het zoals het nu zit niet verder bouwen maar eerst goed uitlijnen, anders krijg je er later spijt van.

groeten, Brandaris

brandaris
ik heb net de romp galt en nu met ik hen dus weer slopen
ik heb daar gewoon niet zo weel zin in
maar als het niks doe kwa varen dan hoef ik er ook niks aan te doen

Back