smit rotterdam na 25 jaar ijndelijk af maken

het gaat over

het gaar over die de 3 daar gaat het om brandaris niet met de blauw streep
wat die hoogte doe ik morgen goed maken dat is het punt niet

alleen de 3 wel
maar mij vraag is maakt het wat uit als het zi blijft (de 3 >????)

Joost, "het is jou dag" is net zo iets als "wat jij wil" .

Ik wil je alleen maar raad geven zodat je dadelijk als je de rotterdam af heb en hij staat te pronken op de kast , dat dan ook daadwerkelijk alles klopt, en niet dat als je naar de schroeven kijkt dat je het gevoel krijg van wat kijken die schroeven raar naar me het lijkt wel of ik naar de reclame zit te kijken van AXE deodorant met die vreemde knul...

Het is nu misschien 1 hele middag werk om die schroeven goed uit te lijnen en een paar uur om de schade aan de romp te herstellen ! en weer glad te maken, maar daar heb je naderhand dus wel plezier van. dus nog maals , HET IS JOU DAG.

Brandaris

Joost , zoals ik al aan gaf BB. laten zitten maten overnemen naar SB. dus dat die 3 een 1 wordt net zo als aan BB.

Brandaris

Joost,

Is het misschien een idee om eerts even een malletje te maken voor de positie van de straalbuizen? Het lijkt er op dat de kiel redelijk in het midden zit. Daarnaast lijkt het me een goed idee om ook een draaipunt aan de onderkant te maken. Daar wordt de constructie toch enigszins sterker van.

Succes, Chiel

hallo joostt

als ik dan uw redenatie volg van

het zit onder water dan zie je het niet

wat voor boten moet ik dan bouwen
mijn zitten altijd onder water

als je der mee wil varen dan wijkt je boot enorm af en moet je tegen sturen als gek
en zeg nu zelf het ziet er voor geen meter uit als hij op het droge staat

als je alles volgens het boekje had gedaan dan was dit probleem niet ontstaan

maak schijven die juist in je straalbuizen passen en set die op^je assen vast
en steek hier de straalbuis op en richt ze uit en lijm dan alles vast
zo zitten je schroeven altijd mooi in het midden van je straal buis en staat ook alles recht

maar ja jij en je eigen willetje he daar hebben we nog voorbeelden van op het forum

wij geven je raad en daar doe je dan toch niets mee

dat schuren geen prettige zaak is weten we allemaal

dus zet alles meteen juist dan heb je maar 1 keer te schuren

groetjes raf

Smit Rotterdam

Ik ben ook niet nieuwsschierig of zo, maar hoe ver ben je al Joost? Heb je al weer foto's van de laatste vorderingen?

Groeten, Chiel

vegen2.gif

[mod]Heren, graag ontopic blijven. Spruitjes en rotte lucht horen hier niet thuis ;)
Martin[/mod]

[mod]En wederom een beetje geveegd, begint eentonig te worden. Heren, verzoek om een beetje ontopic te blijven.

Martin[/mod]

Ik denk dat een opzichter van een scheepswerf niet blij wordt als hij te horen krijgt dat de positie van de schroef 22,5 cm afwijkt van tekening ;)

Back