Omdat ik bij de pylonracers ongeveer op het limiet zit van wat een inrunner kan en ook de propjes niet veel meer rpm aankunnen zou ik het eens over een andere boeg willen gooien. Ik zou zoals ze bij powercroco doen eens een outrunner op een f5d modelletje willen zetten, maar aangezien ik het niet zie zitten om zelf iets te winden zou ik van een bestaande outrunner willen vertrekken.
Zou een 14 polige outrunner met zo ongeveer 800kv die geschikt is voor max 6 lipos kunnen lopen op 10 lipos? Als je een solide montage hebt en het huis voldoende in balans is kunnen dan andere problemen optreden?
Als zoiets zou werken zou je dan toch een grotere prop met veel spoed kunnen draaien zoals een 8x9 of 7x10.
Heeft iemand hiermee al eens geëxperimenteerd?
grtz Johan
Zou een 14 polige outrunner met zo ongeveer 800kv die geschikt is voor max 6 lipos kunnen lopen op 10 lipos? Als je een solide montage hebt en het huis voldoende in balans is kunnen dan andere problemen optreden?
Als zoiets zou werken zou je dan toch een grotere prop met veel spoed kunnen draaien zoals een 8x9 of 7x10.
Heeft iemand hiermee al eens geëxperimenteerd?
grtz Johan