Een van de verbeterpunten die hier keer op keer aangehaald wordt is het correcte taalgebruik. Voor veel mensen (vingerwijzende mensen jammer genoeg

) is het toch wel heel erg belangrijk dat die "dt' er staat want anders is het foute boel...........
Ik vraag me echt af waarom ?? (en realiseer me meteen dat het wel aan mij zal liggen

)
In mijn ogen is taal een communicatiemiddel. In tegenstelling tot, ik vermoed de grote meerderheid hier, ben ik opgegroeid met 4, nee zelfs 5 talen en daar reken ik het voor een buitenstaander onbegrijpbare Sittardse/Limburgse dialect ook bij. (Sittards, Nederlands, Engels, Duits en Frans)
Zowel professioneel als ook in de prive situatie schakel ik ..tig keren per dag. Met mekaar kunnen communiceren, de ander begrijpen en jouw idee naar buiten kunnen brengen is datgene wat belangrijk is.
Dat bij het schrijven de t achter d vergeten wordt, nou en. Dat je den of dem verwisselt ?? Was soll's
En daarom is het dan ook dat ik met de nieuwe taalvariant, de turbo taal geen moeite heb. Het gaat om het communiceren, mensen; stel dat nou eens voorop.
Kijk, wanneer je iemand zakkenwasser noemt is de bedoeling duidelijk, met of zonder die "n". (spelcheck gebruikt

)
Je komt dan bij omgangsvormen terecht en dan is zo'n uitdrukking discutabel.
Maar dat heeft niets met "correcte" spelling van doen.