Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
@ kneiter
Dat is pas een binnenkomer![]()
![]()
Wat mij betreft scoor je meteen het maximaal aantal punten (sorry verkeerde programma)
Perfect alles verwoord![]()
En wie is Kneiter ?
Juist dit soort gasten verzieken het forum.
..... DAT is het grootste probleem op dit forum. Dit gecombineerd met een in mijn ogen zeer gebrekkige moderatie welke voornamelijk bestaat aan het zetten van slotjes mocht iets een keer niet lopen zoals gewenst, ipv. de 'daders' persoonlijk aan te spreken.
Verder valt het mij ook op dat er een aantal mensen praten over respect, inclusief topicstarter, terwijl zij in het verleden aangetoond hebben zelf ook geen uitblinkers te zijn op dit vlak, zeker als het iemand betrof die een andere mening was toegedaan.
Kneiter zei:De grootste fout op dit forum is naar mijn mening niet het taalgebruik, maar de omgangswijze met langlopende discussies. Stel twee personen zijn het oneens en raken in discussie hierover, in 9 van de 10 gevallen zie je die discussie dan ontaarden in persoonlijke aanvallen met niet ter zake doende vragen en opmerkingen.
Respect is ook begrip hebben voor het feit dat niet iedereen jouw mening heeft, daar met bewuste personen op normale toon over kunnen praten (zich houdende aan de discussie) en eventueel, als na argumentatie blijkt dat het meningsverschil persisteert, overeenkomen dat er gewoon geen overeenstemming zal zijn.
Onbegrijpelijke reactie![]()
En wie is Kneiter ?
Juist dit soort gasten verzieken het forum.
Kijk eens aan, gelijk twee mooie voorbeelden van wat ik bedoel. Ik post een mening waar 2 heren (Rheli en Robbi_TPC) het mee oneens zijn, en wat is het resultaat?
Is het niet zo dat een Mod hooguit een soort van gespreksleider is? Dus slechts waar nodig het gesprek "stuurt" Daar heb je geen inhoudelijke kennis voor nodig
Persoonlijk vind het trouwens wel vreemd dat de rol van de Mods besproken wordt, terwijl deze eigenlijk zou moeten gaan over de gebruiker, in z'n algemeen.
Tjsa, daarom vind ik het zo aardig dat op een forum waar de leeftijden zo ver uiteenlopen als hier, die leeftijd er bij kan staan. Op die manier kan je iemands competentie (in (model)techniek, taalvaardigheid of respect) spiegelen aan zijn leeftijd.Uiteraard kan het opzettelijk nalaten van correct ABN een uiting van disrespect zijn, echter in de meeste gevallen is het een uiting van leeftijd, belang of domweg niet beter weten.
Tjsa, daarom vind ik het zo aardig dat op een forum waar de leeftijden zo ver uiteenlopen als hier, die leeftijd er bij kan staan. Op die manier kan je iemands competentie (in (model)techniek, taalvaardigheid of respect) spiegelen aan zijn leeftijd.
Pas echt verwarrend wordt het als mensen hun leeftijd niet tonen. Die zou je in een man-tot-man gesprek toch zo op iemands gezicht kunnen schatten...
..... DAT is het grootste probleem op dit forum. Dit gecombineerd met een in mijn ogen zeer gebrekkige moderatie welke voornamelijk bestaat aan het zetten van slotjes mocht iets een keer niet lopen zoals gewenst, ipv. de 'daders' persoonlijk aan te spreken.
Tjsa, daarom vind ik het zo aardig dat op een forum waar de leeftijden zo ver uiteenlopen als hier, die leeftijd er bij kan staan. Op die manier kan je iemands competentie (in (model)techniek, taalvaardigheid of respect) spiegelen aan zijn leeftijd.
Pas echt verwarrend wordt het als mensen hun leeftijd niet tonen.