Soesterduinen Electro offroad meeting 20 Maart

Ik denk dat we gewoon beter een stukkie de duinen in kunnen lopen waar het rustig is. En als we met 10 man bezig zijn zullen mensen vanzelf er wel omheen lopen. Er is genoeg zand waar we met z'n allen bezig kunnen zijn en andere mensen ongestoord ook hun eigen ding.

Vaak vinden ze het toch wel interessant en komen ze kijken ;)

Ja precies was gister nog wezen rijden int bos kwamen ook mensen kijken en de mensen rijd je niet zomaar aan hoor dat ligt dan meer aan jezelf

En morgen komt mijn castle field programmer binnen kan ik meteen de auto afstellen zondag. Het adres Foekenlaan is dat bij het restaurantje??

hmm , ik twijfel nu toch of ik het door het zand ga redden met de hpi , er zitten nu nog de standaard pin-banden onder maar die zijn al aardig versleten in het midden... :(

hmm... goed idee :)
als ik die kon vinden :rolleyes:
maar ik heb ook nog oude dirt hawgs van paul liggen op 2,2'' velgen en nog carson 2,2'' op de mad-fighter maar ik denk niet dat die de flux power kunnen handlen , zijn wel allebei aan de kleine kant maar als ze beter werken dan nu is het altijd beter...

Laatst bewerkt:
nog even een vraag , hoelang zijn we daar ongeveer ?
dat wilde m'n vader even weten omdat hij ons brengt en dan daar blijft , hij ivnd RC ook wel vet maar begint er zelf (nog) niet aan ;)

2-3 uurtjes denk ik? denk dat de meeste voor een uur aan accus hebben.
maar je bent vrij om te gaan wanneer je wilt natuurlijk ;)

ik hoop dat de dag ervoor wel een buitje heeft overgetrokken , dan is het zand toch een stuk minder ''mul'' dan als het droog is ..:rolleyes:

Back