Soesterduinen Electro offroad meeting 20 Maart

90 mph wil ik proberen maar ik eet de mijne niet op hoor als het niet lukt hahaha

Ja hahaha dat is wel zeker idd. Zit net te kijken op marktplaats voor dat ding denk dat ik m ook ga bestellen ghehe

Ik denk dat het haalbaar is met de juiste lipo's en tandenset.
De vraag is alleen of hij handelbaar genoeg is om rechtuit te gaan

Kijk met jou kan ik praten haha voor de revo heb je bredere draagarmen waardoor tie stabieler word en anders bouw ik weer een gyro in problem solved

Ja hahaha dat is wel zeker idd. Zit net te kijken op marktplaats voor dat ding denk dat ik m ook ga bestellen ghehe

De mijne is te koop volgende week.
Met een nieuwe en betere regelaar ezrun60a
.
Verder zitten er bijna alle hopups en mods op.
Zal strax eens een lijst via pb sturen

Je hebt mijn andere merv zeker niet gezien lol
zwaarste spur en een 31 t motor tandwiel
Voor de cam heb ik een email adres voor je 10 euro inc verzenden.
Wel zelf een micro sd kaartje erin zetten.
Wil eigenlijk een go pro hd.
Pirelly heeft die en die maakt echt super filmjes in hd kwaliteit.

Laatst bewerkt:
180 euro man zo'n ding beetje duur hoor ghehe heb jij twee mervs dan joh? Ga je een emaxx halen?

Arnhem is voor mij 35 minuten dus wat mij betreft. Zoek een mooi plekkie.
Is toch leuk dit, zien we ook nog wat van Nederland en je rijdt elke keer weer ergens anders.

Vinden jullie bij raco2000 niks daar hebben ze een leuke offroad en onroad baan en voor de echte speedchasers kun je voor raco2000 op het industrieterrein lange banen trekken

Maar we moeten dan eigenlijk ook een
Veld vinden want niet iedereen vind het racen leuk denk ik en iedereen heeft daar grip inderdaad haha

Laatst bewerkt door een moderator:

Dat ziet er leuk uit.
Komt mijn merv beter tot recht denk ik.
Ik vond die grave digger ook wel gaaf en hij kwam leuk door de slechte ondergrond heen.
Met een bl setje erin zou hij leuker zijn.

Uploaded with ImageShack.us

Laatst bewerkt:
Very nicee :)
Maar ik ben toch meer fan van of heel klein , 1:24 voor in de huiskamer of 1:10 of groter voor buiten ;)

Laatst bewerkt:
Kijk m geld uitgeven jongen al die hop-ups hahaha wel vet ding man

Back