soort van Springer Tug

Ik weet niet waar je G4 wilt gaan smeren, maar let je wel op de minimum verwerkingstemperatuur?

Ik weet niet wat het is voor G4, dat zal wel op het blik staan en anders kunnen de anderen je dat nog wel vertellen.

mooi werk

G4 best in goed verluchte ruimte gebruiken,al is er niks mis met een beetje high te worden.
(grapje)

gr geert

het is impregneer hars van Top-* Pr*ducts
ik doe het gewoon in me kamer, daar is de tempratuur voldoende
ik doe dan alle ramen open, dan tocht het wel door
gr. Jeroen

Jeroen hoeft niet maar mag wel, eerste laag gaan de vezels van je hout rechtop staan en als je die even glad maakt met een schuurpapiertje is beter voor de volgende laag en let wel het wordt keihard zeker na een 2e en 3e laag
Voor de buitenkant zie mijn Varnebankje 2lagen van de 4 zitten er hier op
GroteFoto-TWDF73ZW.jpg

succes , Brandaris

Jeroen, zeg maar "je" tegen mij hoor !
Die boot is de Varnebank als je alle foto's wil zien klik dan op de onderste link bij m'n handtekening.

groeten, Brandaris

Daar staat ze op het voordek van de Brandaris, locatie Amersfoort op de Eem bij de watersport vereniging Eemkruisers, daar is het zomers altijd druk met luchtverkeer met name de ballonnen, ik vond dat ook wel een mooi plaatje.

Er is wel een topic over de Kwintebank (het zusje van de Varnebank) Martin70 is daar mee bezig die maakt ook zelf de Voith Schneider Proppellors (VSP)

groeten, Brandaris

hallo allen,
ik ben weer effe bezig geweest,
het rompje is (na nog een keertje G4) eigenlijk verfklaar!
ik heb ook een ankertje gemaakt, het is wel een leuk ankertje, niet van koper, maar gewoon van hout :)

36000088.jpg

36000087.jpg

word vervolgd...
gr. Jeroen

ps. gelukkig nieuwjaar allemaal!

afgelopen dagen ben ik weer bezig geweest

kopspingertug.jpg

bb duwsteven lijkt onderaan een scheur te zitten, maar dat is niet zo
springerbakboordvoor.jpg

springertugvanbakboorda.jpg

dit was het weer.
gr. Jeroen

antifouling rood denk ik maar, misschien is zwart ook wat, maar dan word t rompje zo donker. iemand ideen?
gr. Jeroen

Back