Frank Hartog 20 mei 2011 #61 ankha zei: Ik kan er wel aan, maar zal het met de tijd vervangen door iets anders (weet nog niet goed met wat het beste is?) gr. Klik om te vergroten... Gewoon een trekveer? ; gr Frank Laatst bewerkt door een moderator: 17 nov 2015
ankha zei: Ik kan er wel aan, maar zal het met de tijd vervangen door iets anders (weet nog niet goed met wat het beste is?) gr. Klik om te vergroten... Gewoon een trekveer? ; gr Frank
V vogelman 20 mei 2011 #62 sopwith ankha zei: Zo jongens nog eens terug aan de slag met mijn Pup,hier enkele fotos. Klik om te vergroten... hey is dit de d,b kist of al je kit van mick reeves ? gr, john. Laatst bewerkt door een moderator: 17 nov 2015
sopwith ankha zei: Zo jongens nog eens terug aan de slag met mijn Pup,hier enkele fotos. Klik om te vergroten... hey is dit de d,b kist of al je kit van mick reeves ? gr, john.
A ankha Guest 20 mei 2011 #63 Een trekveer heb ik nog in verschillende maten, zal dit even vervangen. Bedankt voor de tip Frank Harry
Een trekveer heb ik nog in verschillende maten, zal dit even vervangen. Bedankt voor de tip Frank Harry
A ankha Guest 20 mei 2011 #64 Beste John, Dit is nog steeds de Pup, heeft een tijdje stil gelegen en ben nu terug even bezig. Harry
Beste John, Dit is nog steeds de Pup, heeft een tijdje stil gelegen en ben nu terug even bezig. Harry
A ankha Guest 9 jun 2011 #65 Het bevestigen van de bovenvleugel. Laatst bewerkt door een moderator: 17 nov 2015