hallo roel ,een v-mixer wat is dat ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
hallo roel ,een v-mixer wat is dat ?
Dan moet je de BECS van beide regelaars afsluiten. Er kan maar één kapitein zijn op het schip van spanning, of één BEC, of één accu.klaas ik ga de bec niet gebruiken ...
Don' t remove the red pin completely, you may need it again in another plane.Heb er even erg in dat je bij twee regelaars met BEC je het best bij de ene het + draadje in de stekker naar de ontvanger onderbreekt, of nog beter het pootje uit de stekker terug trekt en isoleert.
Mee eens. Wanneer een LiPo cel kapot gaat, vormt hij een onderbreking, totaal verlies van besturing. Wanneer een NiMH cel kapot gaat, vormt het een veredelde doorverbinding. Spanning van het hele pack wordt iets lager, trager sturen, maar nog wel bestuurbaar.Dat je liever een aparte ontvangerbatterij hebt kan ik me voorstellen. Maar in mijn beleving is dat voor de vliegerij belangrijker dan voor een boot. ....
Motorstroom loopt sneller op dan de aangelegde spanning. Motorstroom is evenredig met kwadraat van spanning (en met derde macht van toeren per volt). Door van 12 naar 18 volt te gaan, wil stroom toenemen met factor (18/12)² = 2,3, 130% extra (hogere spanningsverliezen in accu, bedrading, regelaar en motor t.g.v. hogere stroom verwaarloosd).... Met een 12 en 6 Volts accu in serie zou je dan zelfs op 18 Volt kunnen varen. Maar dan trekken je motoren ook 1,5 x zoveel stroom. ...
Gelijkstroom trafo's kunnen niet bestaan, alleen wisselstroomtrafo's.... zorgt dat trafo ook een wisselstroom exemplaar mag zijn.