pietsan
Forum veteraan
Mijn website www.pietsan.nl is een behoorlijk succes, ik heb al 10551 bezoekers gehad.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Dank je Peter, ik heb een nieuwe app, photoshop express, daar kun je deze leuke plaatjes mee maken.Weer mooi duidelijk Piet,
ps. een prachtfoto in je vorige post![]()
Ik was nummer 10558 geloof ik. Ik had nog niet eerder op je website gekeken Piet!Mijn website www.pietsan.nl is een behoorlijk succes, ik heb al 10551 bezoekers gehad.![]()
Ik weet werkelijk mijn numner niet meer..maar twee jaar geleden???Mijn website www.pietsan.nl is een behoorlijk succes, ik heb al 10551 bezoekers gehad.![]()
Nee Peter, ik heb een heel simpel telefoontje waar je goed mee kan bellen, maar voor foto's is mijn telefoon absoluut niet geschikt. Ik maak alle foto's met de D3400 van Nikon.maak jij je foto's met de telefoon Piet??
Een plaatje Piet, en daar mag je gerust heel erg trots op zijnEn zo staat ze er bij na 3,5 jaar. Ik ben zeer tevreden met de stand van de zeilen![]()
Dank je wel Adri!Een plaatje Piet, en daar mag je gerust heel erg trots op zijn
. Klasse![]()