Space Pro zweefversie electrificeren

Jahahaa.......vorige week 2uur staan stieken met Andreas op het stramd....dan loopt er wel een zweetspoortje hier en daar:eek:

Jaap,

kijk eens bij een lasbedrijf in de buurt voor een lege spoel waar lasdraad op aangeleverd word kan krijgen. Voor TIG lassen volgens mij. Als je een lege kan krijgen kan je daar mooi je lijn/rubber mee oprollen.

Jaap,

Gelukkig dat je er geen E motor ingebouwd hebt.
Mocht je nog een keer uitgekeken raken op deze zwever (lijkt mij nog niet voorlopig) dan heb ik belangstelling en hoor ik het graag. Heb pas mijn vintage MPX Fiesta vanaf 80 meter rechtop in de grond geprakt. Niets meer aan te redden. Zeven keer succesvol achter een motorkist omhoog. De achtste keer ook. Tot de kist in een steeds stijlere dalende linkerbocht ging en er niet meer uit kwam. Einde verhaal!

groet,

Erik

Zal wel niet veel kwaliteit overblijven met zo'n tapatalk upload, maar lekker aan de lier geweest bij Martijn en een beetje kunnen voelen aan de kist! Heerlijk!!

Laatst bewerkt:
Het zal wellicht aan mij liggen maar groot scherm krijg ik niet voor elkaar waardoor je eigenlijk vrij weinig ziet.
Maar dat is in dit geval een heel goed teken :D
Altijd mooi om te zien zo'n lierstart.

Tja, tis een via whatsapp verstuurd (compressie) filmpje, met tapatalk geupload (compressie). Dus veel resolutie zal niet overblijven [emoji6].

Back