Spark

Status
Niet open voor verdere reacties.
En ja.. moet eerlijk zeggen.. na de reactie van Bert.. ga ik gaatjes maken in de remvlakken op m'n Nexus :P
Precies, na een uitleg waar je wat aan hebt, van iemand waarvan je weet dat hij er over nadenkt.

Ik ga ook gaatjes maken.:yes:
 
DSC01037.JPG


DSC010381.JPG


Zo dan:D
 
hallo alexzzz

ziet er leuk uit de spark hoeveel weegt het totaal .
ik heb gewoon een schok voor buiten weegt al 220 gram gaat heel mooi
maar voor binnen wil graag wat nieuws bouwen wat lichter is .laast geprobeerd valt niet mee dus gewicht moet naar beneden.
heb je een tekening of waar kun je het kopen
groetjes
 
ziet er leuk uit de spark hoeveel weegt het totaal .
ik heb gewoon een schok voor buiten weegt al 220 gram gaat heel mooi
maar voor binnen wil graag wat nieuws bouwen wat lichter is .laast geprobeerd valt niet mee dus gewicht moet naar beneden.
heb je een tekening of waar kun je het kopen
groetjes


Rond de 160gr, heb geen digitale tekening
Posted via Mobile Device
 
Grrr..omm..

Toch eens bij Robert gaan informeren of de quote knop en quote ids gefilterd kunnen worden voor een bepaaalde gebruiker.... :rolleyes:

(en daar zit ik morgen ca 4 uur naast in de auto, zucht)
 
Over de vliegeigenschappen ben ik ook tevreden.Enkel torque roll wil hij niet goed doen.
Heb het dan over de figuur half half of volledige.
Doet die van jou dat wel goed?Ook zonder remmen?
Grotere prop wil ik ook proberen maar motor laat dat niet toe dus ander oplossing misschien?
 
Doet ie uitstekend, alleen maar voldoendes gehad voor mijn torquerollen op de wedstrijd;)
 
heb je dit ook zonder rem op hoogteroer gedaan?
Ik was echer aan het denken om ook zoiets te doen maar dan een rem op richtingsroer.
 
Ik heb het alleen maar met remmen geprobeerd. Vraag maar aan iedereen die er in Emmeloord bij was; dat ding torquet:p Beetje aileron tegensturen en hij hangt weer stil, beetje aileron bijsturen en hij gaat weer verder, prima te besturen;) Ik heb Gernot ook nooit horen klagen over het torquen van de Spark:)

Op youtube staan zat filmpjes, zoek maar op "hepf spark". Torquen gaat ze allemaal prima af. De beperking ligt bij de piloot, zoals zo vaak.

Grt.
 
Dat is zo,hij doet het echt niet,zowel die van Bert als die van mij doet moeilijk.
Staat er ook ergens bij welke prop ze draaien?
 
Voor wat ik er van begrepen hebben, Torquen veel shockies slecht. Tijdens de wedstrijden heb ik tot nu toe maar 1 of 2 personen echt zien Torquen, ook Alexzzz deed geen torqueroll.

Met torquen bedoel ik dan.. dat is rollen op het motorkoppel, of beter gezegd, tegen het motorkoppel in. Dus zonder de ailerons te gebruiken. Gaan hoveren en blijven hangen en dan uit zichzelf laten rollen.

Alexzzz stuurt z'n torquerolls en dat geld eigenlijk voor iedereen die ik het heb zien doen, op 1 of 2 na die daadwerkelijk het toestel zelf lieten rollen.
 
Henri; je hebt gedeeltelijk gelijk; op de wedstrijden stuur ik bewust aileron links mee, om de torqueroll te versnellen. Doe ik dat niet; dan duurt de torque 30 seconde ofzo. Maar uit zichzelf doet ie het wel, geen enkel probleem, maar ik heb er het geduld niet voor, en de jury waarschijnlijk ook niet:)

Volgens de reglementen mag je ook gewoon meesturen, zolang je een mooie constante rolsnelheid houdt.

Ik draai een GWS 8*4.3

Grt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Top