ik heb een dx6i en ik heb sindskort ook een mono kabel, me spp + staat op jr pcm maar hij doet het niet, volgens mij staat me ppjoy niet goed. weten jullie mischien hoe je ppjoy in moet stellen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ja, dat gaat lukken. De + en - van alle aansluitingen zijn respektievelijk met elkaar verbonden door dikke sporen op het printplaatje. Dus alle middelste pennen zitten aan elkaar (plus) en de buitenste (dichts bij het randje, min).op die ar6200 heb je het kanaal batt/bind he, kan je daar een stekkertje opdoen die naar een aantal ledjes loopt? geeft dat kanaal eigenlijk wel stroom?
Ik heb heel veel problemen gehad met PPJoy (vastlopen van de PC, telkens moeten herstarten om PPJoy weer werkend te krijgen, onnauwkeurige plaatsbepaling van de sticks etc.). Uiteindelijk was ik al dat geknoei en gedoe een beetje zat en heb toen Phoenix Sim gekocht. USB Interface in de PC geprikt, werkte direct. Zender aangesloten, in de sim even gecalibreerd en vliegen maar.maar weet je ook het antwoord op mijn vorige vraag? met ppjoy?
Nou, als je de bindplug er alleen maar insteekt zal hij nog niks doen... heb je ook nog wat anders gedaan, zoals het binden aktiveren of zo?...maar als ik dat bint plug dingetje der in steek dat doet hij ook niks.
Punten en hoofdletters zouden ook niet verkeerd staan! Ik heb zelf dyslexie maar ik zie toch duidelijk heel veel fouten en het leest ook nog eens vreselijk dus pas het voortaan een beetje aan.
Ik weet het niet zeker maar ik geloof dat als je een mode 1 zender hebt, de trainerschakelaar rechtsvoor zit.- trainerschakelaar (lange hevel links voor) omhoog houden
BEIDE led's moeten aan zijn, op de ontvanger én op de satelliet-ontvanger.- wacht tot de ontvanger gewoon aan gaat (LED stopt met knipperen)
Je hoeft de ontvanger niet uit te schakelen op dit punt; gewoon de bindplug eruit trekken is voldoende.- ontvanger uitschakelen en bindplug verwijderen
Mits je zender dan Mode 1 is. De meeste Nederlanders hebben Mode 2.Een paar aanvullingen:
Ik weet het niet zeker maar ik geloof dat als je een mode 1 zender hebt, de trainerschakelaar rechtsvoor zit.
Mits je een AR6200/AR7000/AR9000 ontvanger gebruikt. De AR6000/AR6100/AR6300 is een enkele ontvanger.BEIDE led's moeten aan zijn, op de ontvanger én op de satelliet-ontvanger.
Daarmee kun je het risico lopen dat je de ingang van de microprocessor beschadigd. Natuurlijk werkt het maar in het geval en een piekspanning optreedt.... :? Doe het gewoon zoals het hoort bij dit soort delicate elektronica.Je hoeft de ontvanger niet uit te schakelen op dit punt; gewoon de bindplug eruit trekken is voldoende.
Juist, precies wat ik zei dus.Mits je zender dan Mode 1 is. De meeste Nederlanders hebben Mode 2.
Savage etc. heeft een DX6i gekocht, tien tegen één dat daar de standaard AR6200 ontvanger bij zat. Mét satellietontvanger dus.Mits je een AR6200/AR7000/AR9000 ontvanger gebruikt. De AR6000/AR6100/AR6300 is een enkele ontvanger.
DX6i manual pagina 19:Doe het gewoon zoals het hoort bij dit soort delicate elektronica.![]()
Sorry, geen idee. Maar Sleurhutje heeft vast wel een antwoord...hoe moet dat nou met de sim?
Hehe, nee.Sorry, geen idee. Maar Sleurhutje heeft vast wel een antwoord...![]()