Tadango
Forum veteraan
Tja, beetje dubbel
De DX8 werkt bij mij en alle clubgenoten (er vliegen een stuk of 7 a 8 in de buurt nu) allemaal probleemloos. Er zijn ook een hele hoop verkocht en je hoort nu hier en daar een paar problemen, dat hoorde je ook over futaba en andere nieuwe systemen dus echt bijzonder is het niet. Ik vlieg ook nog gewoon met mijn jets met de DX8 omdat ik nog geen reden tot paniek zie. De problemen kunnen ook een oorzaak hebben buiten de DX8. Zolang we niet de oorzaak weten is er geen reden tot paniek. Ik zeg niet dat de oorzaak niet in de zender zit, en niet spontaan kan optreden, maar het hoeft geen structueel probleem te zijn.
Aan de andere kant.... er zijn hier en daar wel problemen die spontaan onstaan en tot grote problemen lijdt. Dat wil je natuurlijk niet. Maar wie zegt dat je met een andere zender geen problemen krijgt? Niemand geeft je die garantie.
Voor het geld is de DX8 een hele leuke zender met meer opties dan de meesten gebruiken. Telemetrie is leuk en werkt prima. Ook de keuze in spektrum ontvangers is zeer groot en voor elke toepassing hebben ze een geschikte. Ik zou hem nog steeds aanbevelen

Aan de andere kant.... er zijn hier en daar wel problemen die spontaan onstaan en tot grote problemen lijdt. Dat wil je natuurlijk niet. Maar wie zegt dat je met een andere zender geen problemen krijgt? Niemand geeft je die garantie.
Voor het geld is de DX8 een hele leuke zender met meer opties dan de meesten gebruiken. Telemetrie is leuk en werkt prima. Ook de keuze in spektrum ontvangers is zeer groot en voor elke toepassing hebben ze een geschikte. Ik zou hem nog steeds aanbevelen