Ja idd.
Daarom heb ik toen ik wat langer in de VS was een DX8 daar terug moeten brengen. Daar zit alleen US vermogen op. En ik wil geen gedonder hier op de vliegclub, verzekering etc. Staat sticker op: not for in EU en ook ander typenr dan het CE certificaat dat voor Europa geldt.
Maar het verschil US/EU is vrij klein hoor. Twee keer meer vermogen is niet twee keer meer bereik
.
Toen ik over ging van de DX6i (die wel op US vermogen kan in EU toegelaten model, en ik dus in bepaalde situaties even op US power zette) op DX8, heb ik wel in een toestel dat snel hoog gaat een parkflyer Rx vervangen door een full range. Just to be sure......
Daarom heb ik toen ik wat langer in de VS was een DX8 daar terug moeten brengen. Daar zit alleen US vermogen op. En ik wil geen gedonder hier op de vliegclub, verzekering etc. Staat sticker op: not for in EU en ook ander typenr dan het CE certificaat dat voor Europa geldt.
Maar het verschil US/EU is vrij klein hoor. Twee keer meer vermogen is niet twee keer meer bereik

Toen ik over ging van de DX6i (die wel op US vermogen kan in EU toegelaten model, en ik dus in bepaalde situaties even op US power zette) op DX8, heb ik wel in een toestel dat snel hoog gaat een parkflyer Rx vervangen door een full range. Just to be sure......