Spitfire's e/o Hurricane's gezocht!

• Topicstarter Topicstarter Goldfish
  • Startdatum Startdatum
Hey MikeV4,

Ik heb de vraag gesteld of het filmpje op mijn website mag staan en dat was geen probleem...dus ik zal het ergens een plaats geven...

Tom

Ger het ziet er mooi uit :p:p

Hopelijk lukt het goed met de opnamen, ik zou er nog geen idee van hebben
waar de reclame over gaat maar het zal wel een mooi filmpje
worden met deze mooie spit's :thumbsup::thumbsup:

Hoi Vliegman,

Waar het over gaat en voor welke het is kan niet verteld worden, je zal moeten wachten tot de reclame op TV zal zijn, zal niet lang meer duren.

Tom

Ik kan maar 1 ding zeggen f*cking hell dat zijn een paar 'damn' mooie kisten op die foto's zeg :D!

Mijn respect voor de efford en het resultaat :thumbsup:!!!

Ben intussen wel heel benieuwd in hoeverre de filmers in staat zijn het zó te filmen dat het een geloofwaardig geheel wordt want dat is nogal een op zichzelf staand stukje kunstwerk.... :cool: Dát is waar de opdrachtgever zich van zijn beste kant mag laten zien.... "we did our part" :mrgreen:

Cool!!!

Tjen

PS, ik denk wel degene gevonden te hebben die mijn P47 mag weatheren!

Ik gokte op "Zo, nu eerst een Bavaria!", na een gewonnen luchtgevecht. ;)

Maar nu denk ik: 'Danny, jij mag nooit meer raden!' ;)

Knap hoor, hoe met stoom en kokend water in no time twee van die beauties ontstaan! :o

jan.

Schitterend werk in dit draadje :!:, complimenten aan alle deelnemers :thumbsup:

Ik gok op 'even apeldoorn bellen' ..... ;)

Dirk

Dirk, je bent mij 57 minuten voor...
De reclamebudgetten zijn er ook bij dit bedrijf ;)

EDIT: Of anders RVS? Vliegende mannetjes met parapluutjes die aan flarden geschoten worden door Nederlandse Spitfires, omdat ze ieder beeld met een paraplu erin voor altijd verknoeid hebben? :mrgreen:

Laatst bewerkt:
WV zei:
Hmmm, eindigend in een crash - lijkt me niet...
Waarschijnlijk toch wel maar dan met een "afgeschreven" romp.

Ze hebben namenlijk een romp meegnomen om "in de fik te steken" wat ik begrepen heb tijdens de webcam discussies :-)

Even helemaal :offtopic: .

Vraag me af of De Agostini met deze actie veel nieuwe modelvliegvrienden gaat genereren . . . :nooo:

Sporen die lui wel? :nooo:

En maar weer :ontopic: .

jan.

Ik heb m'n tenen krom in de schoenen staan.
Geweldig werk, en die piloten en rook is het helemaal.
Inderdaad, als het gras goed kort is zie je niet eens meer dat het modellen zijn.

Back