nee maar het gaat er om of die koppeling op de motor past?
waar ben je onzeker over dan?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
nee maar het gaat er om of die koppeling op de motor past?
As-Ø: 3.17 mm
Tip: SpecsaversUsing the supplied shaft reduction sleeves, shafts of 3.2 mm can be connected.
Ik bewonder het doorzettingsvermogen van Thijs, dat hij ondanks de (overigens terechte) aanhoudende kritiek toch gewoon doorgaat.
MAAR...
Ik denk niet dat dit soort "hulp op afstand" vanaf het forum, Thijs nu iets verder gaat helpen. Ik denk dat hij beter even op sleeptouw genomen moet worden door een modelbouwer in de buurt, dat werkt een stuk beter. Dat heb ik een jaartje geleden ook gemerkt, toen ik iemand anders gepoogd heb op weg te helpen. Pas toen ik hem uitgenodigd had en hem gewoon letterlijk heb laten zien waar op te letten, begon het wat duidelijk te worden. En vanaf daar kan je dan weer via mail, PM, forum... verder. Maar éérst de basis goed hebben!
Bij deze dus ook het advies aan Thijs: Vul je lokatie specifieker in dan "overijssel" en kijk of er een modelbouwclub of een ervaren modelbouwer in de buurt is. Kijk en luister goed (vooral het laatste) en neem tips ter harte.
Modelbouw is een leuke hobby, maar als je blijft aanklooien en kritiek blijft incasseren gaat vanzelf de lol er af. En dat kan nooit de bedoeling zijn.
. maar zelf vind ik de manier van hoe ze het me duidelijk maken wat minder![]()
zolang ze de vuisten niet gebruiken is het toch goed??![]()
Ik weet nog heel goed hoe ik 25 jaar geleden mijn eerste Graupner boot naar de filistijnen geholpen heb. Ik zou dit nooit hebben durven te plaatsen op een forum zoals vandaag de dag gedaan wordt.
Ik heb het zelf moeten uitvinden zonder club, een vader of een handige modelbouwer in de straat.
Nogmaals, ik vind het al heel knap wat Thijs zelfstandig maakt, en het ook nog eens bijhoudt op dit forum.
Dat het niet volgens de manieren of denkwijze gaat van menig één, neemt niet weg dat het een doorzetter is die er plezier in heeft.
En elke 14 jarige doorzetter die zoveel geduld heeft als Thijs, verdiend van mijn een dikke schouderklop.
Het is jammer dat je zo ver weg woont Thijs en dat de tijd erg schaars is bij mij. Anders had ik je allang eens uitgenodigd voor een middagje in onze hobbyruimte.