Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Lijkt me wel zo mooi als je nu een beetje ''vulling'' hebt in de brug, zit er nu binnen zo leeg uit, je bent zeker op de goede weg.
Enig idee wat er achter de brug komt, ik kan erover heen gelezen hebben maar misschien kun je er een klein reddingsbootje met kraan of zoiets plaatsen.
Ankerlier hoort voorop Thijs achterop zou een sleeplier kunnen, inclusief beting, of een sleephaak.
Andere ideeën: Bijbootje + davits, kraantje, vistuig, boeienlegger uitrusting... Verzin het maar! (maar blijf letten op je gewicht en hoe hoog je dat plaatst)
Verder kunnen er natuurlijk nog bolders op, buitenverlichting, verluchtingspijpjes, bijl (voor het kappen van de sleepdraad ) etc. Allemaal leuke toevoegingen die wat extra realiteit aan je bootje toevoegen. Detaillering is een leuke fase, want je bootje gaat opeens onder je handen leven.
Google ook eens op afbeeldingen van Springer Tugs, dan kom je de meest wilde ideeën tegen (inclusief één of twee russische subs )
Nou ja, normaal wil je die bijl natuurlijk ook niet gebruiken, maar er kunnen noodsituaties zijn waarin je je sleep niet meer op een normale manier kunt lossen... en dan is het wel handig als je jezelf nog kunt redden
Lekker bezig, gaat vast wel goedkomen.
Ik vind wel dat je roer diep zit ten opzichte van de schroef en de aanstroomrichting van het water langs de bodem en de schuine achterkant.
Buiten dat is het nu wel erg kwetsbaar : zo dun en diep.
en het lijkt of hij niet recht achter de propeller zit? kan ook vertekening op de foto zijn hoor en idd ik zal het roer wat meer tegen de bodem aanzetten, zodat je ong. een ruimte van 5mm tussen de bodem en 't roer hebt.
Klopt inderdaad van het roer, maar dat lijkt mij simpel aan te passen, op de foto lijkt het roer inderdaad niet in het midden te zitten maar ik denkt dat de foto ietwat vertekend.
De bak ziet er goed uit, beetje plamuur, schuren, schilderen en je hebt een prima duwbak Er zit echt vooruitgang in je werk!!