SS-Furie 1:25 Restauratie project

De leuningen volgen nog maar voorlopig ziet het er prima uit het hout is in de g4 gezet geschuurd en erna gelakt met vernis uit de spuitbus.

trap 4.jpg
trap 5.jpg

het zoeklicht dat het achterdek beschijnt gaat niet werken omdat de bedrading in het zicht zit ik moet door de reling gaan werken.
bij de reling was het buigen van de oren !! en rotklusje om ze gelijk te krijgen .
zoeklicht 1.jpg zoeklicht 2.jpg zoeklicht 3.jpg reling 1.jpg reling 2.jpg reling 3.jpg

de fotos zoeklicht word lastig de bestanden zijn te groot bij het uploaden zelfde camera met zelfde omstandigheden gemaakt .
helaas gebeurd dit meer dus geen foto's zoeklicht helaas.

De machinekamer opbouw was al lang gemaakt uit berkentriplex 1,5 mm en is opnieuw gemaakt de oude was te hoog .
En deze klopte niet de nieuwe is ook niet helemaal correct maar ik zat met oude maten op het model.
De nagels zijn kop spijkers voor kleding en komen van de hema.
Het luik kan straks open tijdens het varen om de motor van frisse lucht te voorzien.
De lantaarns zijn getekend daar Marten de G en Geprint door John L ze waren krom door de temperatuur dus flink plamuren en ze zijn goed.

IMG_20180814_162430.jpg IMG_20180815_174602.jpg IMG_20180815_174610.jpg

helaas krijg geen enkele afbeelding van de afbouw opbouw geplaatst dus kijken wat er nog wel kan worden geplaatst.
de luiken zijn geprint de scharnieren zijn van polystyreen plaat 0,8 mm gemaakt en met mini spijkertjes bevestigd.

HELAAS KRIJG IK GEEN ENKELE AFBEELDING MEER GEPLAATST !!!!.

ik weet verder niets computers hoe ik ze aan moet passen dus ik probeer later nog eens ik heb een nieuwe gsm ik denk dat dat het probleem is.
het complete verslag is verschijnt binnenkort in de modelbouwer .

jammer maar helaas .

Knappe bouwvorderingen waarmee je onze ogen de kost geeft.
Jammer dat je niet meer foto's kan laten zien van sommige onderdelen.
hopelijk lukt het over enkele dagen wel weer.

Hallo Erwin,
Nog even een aanvulling op wat in #332 wordt gezegd. Openen in Paint en dan vervolgens op formaat wijzigen klikken. Je krijgt dan een pop up. Je kunt kiezen uit Percentage of Pixels. Als je dan op pixels drukt, dan eerst met de Backspace knop op je computer dit veld leeg maken. Vervolgens typ je in dat veld 1000 of 800 en vervolgens op OK. Je foto is dan verkleind. Nu verlaat je Paint en die vraagt of je de afbeelding op wilt slaan. Opslaan dus. Je kunt deze verkleinde foto's bijvoorbeeld in een map Bouwverslagen plaatsen. Als je dan met je bouwverslag bezig bent, kun je deze foto's zo uploaden naar je verslag. Je hebt bij het plaatsen in je verslag nog de keuze of je kleine of volledige afbeelding wilt gebruiken. Kies volledige afbeelding en je wordt blij. En wij ook.

Back