SS-Furie 1:25 Restauratie project

20191001_083816.jpg

Moet er ook eens aan, de prijzen gaan richting betaalbaarheid.
Is weer grensverleggend in bouwkwaliteit, als je de zaakjes goed optekent
althans...

Gr Bas

Fijn dat het met je foto's ook weer lukt Erwin! Ja, voor massaproductie is een 3D printer wel gemakkelijker. Print domweg dezelfde dingen. Wel eerst een goede tekening brouwen natuurlijk. Vind het een knappe techniek, maar niet aan mij besteed. En zoveel zal ik ook niet meer bouwen. Hooguit wat reparatiewerk. Maar je maakt van die oude dame wel een plaatje! Succes verder! Gr. Klaas.

Laatst bewerkt:
Fijn dat het met je foto's ook weer lukt Erwin! Ja, voor massaproductie js een 3D printer wel gemakkelijker. Print domweg dezelfde dingen. Wel eerst een goede tekening brouwen natuurlijk. Vind het een knappe techniek, maar niet aan mij besteed. En zoveel zal ik ook niet meer bouwen. Hooguit wat reparatiewerk. Maar je maakt van die oude dame wel een plaatje! Succes verder! Gr. Klaas.

aan mij eigenlijk ook niet vind het geen bouwen en tekenen lukt mij niet meer met pc schrijven al lastig.
maar kreeg de schuine randen niet hetzelfde dus door marten getekend en john geprint voor me.
ik probeer zoveel zelf mogenlijk te maken maar het lukt soms niet meer als voorheen dus toch makkelijk.
er komt een kompleet geprint schip deze kant op dus we gaan het zien ik wil geen groot verslag bij houden maar toch leuk misschien.
na de furie eerst de 7 prov af maken .

Mooi hoor Erwin. Bijna niet van echt te onderscheiden. Om het touwwerk nog echter te laten lijken zou je het iets langer moeten maken en dan het vrije eind opbossen. Nu kun je de sloep wel ophijsen, maar niet buitenboord afvieren. Zie het niet als kritiek, maar als aanvulling. Gr. Klaas.

Mooi hoor Erwin. Bijna niet van echt te onderscheiden. Om het touwwerk nog echter te laten lijken zou je het iets langer moeten maken en dan het vrije eind opbossen. Nu kun je de sloep wel ophijsen, maar niet buitenboord afvieren. Zie het niet als kritiek, maar als aanvulling. Gr. Klaas.

ik kan een stootje hebben hoor klaas ,, ik snap het maar de touwen zijn verlijmd aan de davids (knopen) moet evne kijken of het nog los kan.
dat krijg je met achter lopen met een verslag. :)

Dat is nog eens een mooi e update. Vind alles schitterend, maar ben een beetje verliefd op je schijnwerper. Gewoon heel mooi gemaakt. Is natuurlijk wel prettiger te maken op deze schaal maar doet niets af aan de schijnwerper zelf. Klasse.

Dat is nog eens een mooi e update. Vind alles schitterend, maar ben een beetje verliefd op je schijnwerper. Gewoon heel mooi gemaakt. Is natuurlijk wel prettiger te maken op deze schaal maar doet niets af aan de schijnwerper zelf. Klasse.

Dank je Sjoerd , ik ben dit model begonnen qua schaal idd om er weer in te komen qua motoriek. hierna ga ik verder weer met de 7 provinciën zoals het was word het niet meer ik heb nog meer tijd nodig en kan niet zo lang achtereen door gaan.
maar het plezier is er weer.
dus er komt weer voortgang in op de 7 provinciën was alleen nog priegelwerk , inmiddels durf ik het weer aan .

Back