Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Neu, was nog geen 20 cm van de grond, heb je nog suggesties over dat rotortoerental of is dat wel ok zo ?
gr,
Frans
Die stalen buis (Vario) is zeker net zo goed, wellicht ook makkelijker in te bouwen![]()
Wij maakten de carbonaandrijvingen van handboogpijlen. welliswaar met 1 steunpunt in de romp.
En inderdaad het vliegt superstrak, maar dan alleen als je de stuurstang ook spelingsarm hebt en carbon of houten bladen op de tail. Een heading hold gyro is dan niet eens noodzakelijk
Steven
Je hebt gelijk,
ik denk vanuit een wedstrijdvisie. Ik heb trouwens destijds een heading hold gyro in combinatie gehad met de staaldraad aandrijving en dat werkt prima. Met het hoveren heb je dan al veel meer rust in je heli. De aandrijving kan het prima verwerken, je kan alleen de gain van je gyro niet zo hoog opdraaien....
Steven.
Heb je daar soms foto's van ? het lijkt me dat je de aandrijfas alleen maar zwaarder hebt gemaakt en bovendien volledig vertrouwd op een lijmverbinding, was de 2mm aandrijving nou zo'n zwak punt van dit mechaniek dat er zoveel oplossingen gezocht zijn ?
gr,
Frans