start met een hotliner<-> opknap/bouw verslag Ariane V11

Discussie in 'Pylonracen & speedmodels' gestart door sjoerd16f, 20 feb 2011.

  1. sjoerd16f

    sjoerd16f

    Lid geworden:
    20 aug 2008
    Berichten:
    831
    Locatie:
    Arnhem
    als dat past. is dat geweldig.


    groeten sjoerd
     
  2. GJVO

    GJVO Forum veteraan

    Lid geworden:
    23 dec 2003
    Berichten:
    16.885
    Locatie:
    Weidenbach in de Eifel
    Ik vind het een vaag verhaal.
    Gear verwijderd??
    Waarom?
    En ik heb net aan Gerben gevraagd, de motor is niks voor lipo.

    GJ
     
  3. sjoerd16f

    sjoerd16f

    Lid geworden:
    20 aug 2008
    Berichten:
    831
    Locatie:
    Arnhem
    helder!
     
  4. sundaypilot

    sundaypilot

    Lid geworden:
    24 mrt 2008
    Berichten:
    505
    Locatie:
    Maarheeze
    iemand nog tips voor fijne plamuur om een kraakje in mijn RW4 romp glad af te werken. De normale spuit plamuur uit de winkel schuurt niet fijn (beetje rubber achtig).

    Ronald
     
  5. GJVO

    GJVO Forum veteraan

    Lid geworden:
    23 dec 2003
    Berichten:
    16.885
    Locatie:
    Weidenbach in de Eifel
    neem epoxy, iets verdikken met aerosil en plamuur van maken door toevoegen van microballoons of kalk.
    Dat is goed schuurbaar.
    Als je na het plamuren er een stuk plastic om spant heb je ook minder schuurwerk.
    Cellotape, isolatietape of een stuk vuilniszak voldoet.

    GJ
     
  6. Gerben

    Gerben Forum veteraan

    Lid geworden:
    22 mrt 2003
    Berichten:
    5.557
    Locatie:
    Rotterdam
    Een goede spuitplamuur hoort zeker niet rubberachtig te zijn. Heb je misschien met iets ontvet waardoor de spuitplamuur niet goed droogt?
    Ik gebruik nog wel eens wat polyesterplamuur of liever als ik de tijd heb een epoxy plamuurtje.

    Geen structurele schade?

    Groet,
    Gerben
     
  7. sundaypilot

    sundaypilot

    Lid geworden:
    24 mrt 2008
    Berichten:
    505
    Locatie:
    Maarheeze
    geen structurele schade, land poging zonder flaps om toch op het doel te komen bij wind krachtje 4 en veel turbulentie. Niet zo handig. Teveel snelheid en een draai over de vleugeltip. Kraakje in de neus.
     
  8. sjoerd16f

    sjoerd16f

    Lid geworden:
    20 aug 2008
    Berichten:
    831
    Locatie:
    Arnhem
    Heeft iemand enig idee hoe het met GJVO gaat?
    Ik krijg geen reacties meer van hem.

    Groeten sjoerd
     
  9. Adop

    Adop

    Lid geworden:
    22 jun 2007
    Berichten:
    1.258
    Locatie:
    Putten
    Winterslaap misschien
     
  10. dzjaivnt

    dzjaivnt

    Lid geworden:
    12 aug 2007
    Berichten:
    711
    Locatie:
    Ermelo
    Sjoerd, ik heb hem een bericht gestuurd, hij zal wel snel reageren denk ik
     
  11. sjoerd16f

    sjoerd16f

    Lid geworden:
    20 aug 2008
    Berichten:
    831
    Locatie:
    Arnhem
    Ok tnx. Als alles maar oke is.
     
  12. sjoerd16f

    sjoerd16f

    Lid geworden:
    20 aug 2008
    Berichten:
    831
    Locatie:
    Arnhem
    Gert jan. Teken van leven zou mooi zijn.
     
  13. ron van sommeren

    ron van sommeren Forum veteraan

    Lid geworden:
    31 aug 2002
    Berichten:
    29.332
    Locatie:
    halverwege Tiel & Nijmegen, tussen Maas & Waal
    Maak je geen zorgen Sjoerd, Gert-Jan heeft vandaag gewoon berichten geplaatst.
     
  14. GJVO

    GJVO Forum veteraan

    Lid geworden:
    23 dec 2003
    Berichten:
    16.885
    Locatie:
    Weidenbach in de Eifel
    We hebben al contact gehad, ik heb het gewoon erg druk op het moment...
    Er gaat teveel tijd in werken zitten.


    GJ
     
  15. sjoerd16f

    sjoerd16f

    Lid geworden:
    20 aug 2008
    Berichten:
    831
    Locatie:
    Arnhem
    Ja er is contact geweest heeeel mooi.


    Welke lipo's kan ik het beste bestellen?
     
  16. GJVO

    GJVO Forum veteraan

    Lid geworden:
    23 dec 2003
    Berichten:
    16.885
    Locatie:
    Weidenbach in de Eifel
    Ik heb even gepast, Turnigy 3600 5S 30C past perfect en gebruik ik ook.
    Te bestellen in het DE Warehouse
    Celspanning is nog steeds zo'n 3,4 Volt bij 275-300A.
    Accu is dan voor de vlucht opgewarmd tot 35-38 graden.

    GJ
     
  17. sjoerd16f

    sjoerd16f

    Lid geworden:
    20 aug 2008
    Berichten:
    831
    Locatie:
    Arnhem
    toch hier maar weer een keer de vraag,

    iemand enig idee hoe het met GJVO zit?

    Groeten sjoerd
     
  18. Gerben

    Gerben Forum veteraan

    Lid geworden:
    22 mrt 2003
    Berichten:
    5.557
    Locatie:
    Rotterdam
    Die zit momenteel in het buitenland.

    Groet,
    Gerben
     
  19. sjoerd16f

    sjoerd16f

    Lid geworden:
    20 aug 2008
    Berichten:
    831
    Locatie:
    Arnhem
    oke tnx.
     
  20. sjoerd16f

    sjoerd16f

    Lid geworden:
    20 aug 2008
    Berichten:
    831
    Locatie:
    Arnhem
    ook enig idee. hoe lang nog?

    want het lijkt er op dat er geen f5b voor mij meer inzit dit jaar..
     

Deel Deze Pagina