Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
wat ik nog even vergeten was om te zeggen is dat je bij constructie lijmen je je delen wel moet klemmen omdat constructie lijm bruist en dit de delen uit elkaar drijft, of ze scheef gaan staan.
succes.
Hallo Dominique en Floris,
Waar hebben jullie de tekeningen van de springer vandaan?
want ik wil er ook een gaan maken.
Niels
Bedankt voor het snele antwoordt.
maar ik heb nog een paar vraagjes:
wat voor hout hebben julie gebruikt?
en hoe dik?
wordt hij herstel zij rc?
zo ja wat voor spullen komen er in?
gaan jullie er ook een duwbak ofzo voor maken?
Wat heeft dat stealth in de topictitel te betekenen/
Niels
Nou niet om het een of ander he,
Maar stel je was geen springer tug aan het bouwen en je had het achterschip iets doorgetrokken had en het geheel iets minder diep had je bijna een duwboot zoals ze tegenwoordig worden gebouwd. Globaal gezien dan he.
Verder een goed begin, lijkt me niet stuk te krijgen![]()
Vaak kun je een motortje kopen en een steun, dan is het de steun goed neerzetten en de het motortje vastdraaien.
Aan dit motortje zet je een koppeling naar de schroefas. Zet alles wel in een zo recht mogelijke lijn. Om herrie en trillen te voorkomen, des te beter is het voor je spullen.
De kosten liggen vooral aan je motor de regelaar en de koppeling die je ervoor gaat gebruiken.
Misschien dat je eens bij jeroen (hunter) kan kijken wat hij in zijn bootje heeft liggen. Ik heb geen idee wat het beste hiervoor is.