stealth springer tug

ok dankjewel...
enig idee waar je dit soort spullen kunt kopen ik heb wat rond gekeken voor modelbouwwinkels in arnhem maar daar hebben ze alleen kant en nklare pakketen zzonder motoren enzo.. miss via internet ergens.. heb je een aanbevolen site die je altijd gebruikt?

ik ga het verder uitzoeken...
helaas moet ik waarschijnklijk wat mesnen teleurstellen aangezien ik voorlopig een beetje vast loop met het project dat ik er geen tijd voor heb aangezien ik volgende week me eerste schoolexamen heb...
dus de updates zullen de komende weken iets langer op zich wachten...
verder ben ik nog bezig met het bedenken van een mooie opbouw.. een duwer..
iemand een goeie tip daarvoor welke wel mooi is ik vind ze allemaal best wel geweldig eigenlijk...

gr. Floris

Floris.
wat ik een mooie duwer vind is de Marshall voorheen de Thejos.
is geen stealth maar wel een hagel nieuwe. kun je misschien eens opzeken op shipphoto.nl

Michiel,

Bedoel jij de thejos die vorig jaar/2 jaar hier (Maasbracht) is (af)gebouwd?
Want dat is ook een mooie boot.

Staan een hoop foto's op shipphoto, ook de ter waterlating.

ja die bedoel ik Stephan.
tinnemans bootje, lag er van de zomer een paar keer naast op het duwboten steiger in de waalhaven. vind het van die boten de mooiste.

De Bryan is een nog ietsje jongere boot dan de Thejos.
Deze vaart net als wij bij Agrifirm, dus we komen deze regelmatig tegen.

bryanmerksem0610504122.jpg

bryanmerksem061050412.jpg

Gr. Jeroen

ja idd. Maar goed, het hoeft er niet identiek tot de laatste details op te lijken.
Het gaat ook om de proporties en indeling.
Gr. Jeroen

ok dankjewel...
ik heb wel intresse in die bryan... en de thejos lijkt er eigenlijk sprekend op...
ik maar hem wel zo dat de stuurhut niet omhoog of omlaag kan...
gwoon een beetje simpel houden voor een eerste bootje...
ik ga er tekeningen van maken en dan alles maken maar dat zal helaas allemaal even moeten wachten want ik moet veel leren en verslagen maken want ik heb volgende week examens...:(
gr. Floris

Back