Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
De verdeelleiding zie ik wel maar ik kan niet goed zien hoe de leidingen aangesloten zitten.Die zit er wel, hoor: Als je goed kijkt zie je naast de verdeelleiding die van de bovenkant d schuifkasten in komt, óók zo'n verdeler op halve hoogte van de verdeelkasten aan de achterkant...
Dat zijn hele knappe waardes voor een nieuwe machine die nog moet inlopen.machientje aan gesloten en langzaam de lucht aan gevoerd en ja o.3 bar luchtdruk begon deze te draaien!
druk langzaam op gevoerd naar 3 bar en het draaide nog redelijk hard.
Ik zie dat maar heel zelden, eigenlijk, dat dit soort kleppen "dicht trekken" op temperatuur. Denkfout is het niet, maar het is niet iets waar je van uit kunt gaan.echter maak ik hier denk ik een denk foutje want de pers lucht is natuurlijk steen koud.
misschien als alles 100 graden is veranderd dit misschien wel wie weet dit.
![]()
dit is de gebruikte omkeer klep vanmiddag weer gebruikt verbindingen alle maal dicht (zeepsop test en perslucht
verlies is ongeveer 0,6 bar niet best zou ik zeggen. welke gebruikt u dan
Het is maar een idee en ik kan het helemaal verkeerd hebben, maar....
Zou het zo kunnen zijn dat die 320ml de "bruikbare" hoeveelheid water is? Je mag het waterniveau niveau nooit te laag laten worden maar het mag ook niet te hoog zijn. Als de ketel hij "vol" is kan er in werkelijkheid nog meer in. Als je 320ml van de inhoud hebt gebruikt is de ketel vanuit het oogpunt van de veiligheid "leeg". In werkelijkheid zit er dan nog steeds water in maar dat kan je niet gebruiken zonder dat de ketel beschadigd raak en in het ergste geval zelfs ploft.
Even de foto`s bekeken, U heeft de liggende ketel uit de Regner Easyline.
In dat geval, de ketel met de hand tot 3/4 peilglas vullen, niets aan rekenen, door de uitzetting van het water zal het niveau in het peilglas nog wat omhoog komen tijdens het opstoken.
Ik snap zowiwzo niet waar die 70% regel vandaan komt als het op het waterniveau van een ketel aan komt.
Het peilglas is volgens mij leidend, dus zorg dat je altijd water in je glas ziet, bij hoog niveau, en bij laag niveau.
voor het vullen van gastankjes kan ik met wel weer vinden in die 70% regel, daar weet Brutus weer veel vanaf.
Dat is natuurlijk nogal wiedus, de fabrikant zal nooit zeggen "doe maar, daar kan ie wel tegen" want dan zetten ze de deur open voor garantiegevalletjes. Dus zeggen ze dat dat niet mag, en zijn daarmee een heleboel garantiegevallen af te ketsen.In de handleiding staat duidelijk dat de vuurgang nooit droog mag komen te staan want de vuurgang en de pijpjes kunnen daar door kapot gaan.