De school is weer begonnen, dus van nu af aan gaat alles wat langzamer :roll: (heb medelijden met me: vandaag tot 10 over half 4 op school, daarna een uur naar huis fietsen, en daarna voor zo'n beetje elk vak dat we morgen hebben huiswerk maken

:cry: :wink: )
Mappen had ik eerst ook een hekel aan, maar als je het eenmaal onder de knie hebt is het geweldig

. gewoon een leuk bmptje maken, material maken met als texture dat bmptje, faces selecteren, dan selected>set material to faces, dan effe scalen en positioneren en voila

.
@narfer: idd, je hoeft alleen maar een mailtje te sturen naar IPACS met je volledige naam en adres en dan krijg je 'm toegestuurd. Bij mij was dat binnen 3 dagen

. En ja hij gaat zeker ook nog in het echt gemaakt worden

, alleen moet ik dan even rommelen met rhino om het bouwbaar te krijgen en toch mooie vormen te houden. Ideeen voor de constructie heb ik al wel
Voor AFPD ben ik nog steeds bezig, het valt toch tegen. De modellen voor AFPD moet je meer in programmataal maken, zo van: dit hoort bij dit, als je crasht moet dit eraf vliegen, als je dat doet moet dat rolroer die kant op draaien, enz. dat is nog aardig lastig, en de enigste tutorial die ik ervoor heb gevonden is
deze. En die is alleen maar heel basic, alles is rechttoe-rechtaan.