Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Deel 2 (zie post #103):
Voor de setup ga ik 2 vliegtuigen slopen, waaronder mijn avatar. Deze is inmiddels ingehaald door mijn symmetrische shockflyer. Vliegen met een V-stelling ga ik achter me laten. Het tweede toestel die ik ga slopen is mijn Slow Flyer.
Dat zou inderdaad heel goed mogelijk zijn, maar in dit geval voor mij te weinig. Ik merk best wel wat luchtweerstand als de lucht over de vleugel gaat. De vleugel is natuurlijk niet ideaal, glad en strak. Maar...............ik heb al snode plannen met deze setup die nu overschiet. Ik wil een heel lichte shockflyer bouwen, en ga het daar opzetten. Bouwdraadje zie je te zijner tijd wel opdoemen.P.s. wat ik niet snap is dat je met het setje niet wegkomt. In mijn 130 gram Pichler Swallow gaat hij bijna recht omhoog met het kleine motortje, zou dit dan toch veel meer weerstand hebben (eenzijdige bespanning)??
Ja leuk he..........................we moeten wel lekker bezig blijven, toch?Wat een cliffhanger weer...