Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
ik heb het inmiddels vast (zie boven) maar als je met die spraylijm aan de gang gaat, blijft ie dan niet plakken langs de tape ?Eelco zei:Geloof me nu maar...... :wink:
Even de piep inspuiten met bison spraylijm uit een spuitbus en het plakband houdt prima.
Veel succes.
ja, stel je voor dat je piep nat wordt :wink:Eelco zei:Er is dus geen piep meer zonder plakband. Istie gelijk lekker water dicht :wink:
Er is dus geen piep meer zonder plakband. Istie gelijk lekker water dicht :wink:
Yeah, right, dat heb je je clubgenoten verteld, 'moedwillig', ik heb zo mijn twijfels ...gerard_nl zei:... ik heb hem al moedwillig tegen bomen en hekken gevlogen ...
ron van sommeren zei:Vaste uitroep van een piloot bij ons na een een vreemde, onvrijwillige maneuvre, die toch goed afliep: "Mooi/goed he!".
250mAh in 700mAh cellen is veel te weinig (tenzij ze al bijna vol waren??)Hans Meij zei:Aangezien ik er steeds maar 250mAh in kreeg vermoedde ik wel dat de accu nog wat in vorm moest komen.
waar staat dat? is misschien om te hellingzweven :lol:Hans Meij zei:De berichten dat dit nog perfect vliegt met windkracht 5 zijn natuurlijk complete onzin.