Hee niet onze Decathlons afkraken he ;-)
Maar ik ben het wel met Alexzzz eens, voldoende gepowerde modellen kunnen altijd wel een meskant vliegen.
Ik heb ook niet gezegd dat een Decathlon het NIET kon, ik heb gezegd gezien zijn grote vlakke romp- en kielvlak oppervlak en richtingsroer met voldoende uitslag waarschijnlijk best een meskant te vliegen is.
Dat ik het niet doe heeft EN te maken met het "magere" vermogen EN met mijn vliegkunsten :lol:
Ik ben zowiezo geen stuntvlieger (eeeh "aerobatic" vlieger) ik "klooi" graag wat aan, verder zijn onze Decathlons voldoende gemotoriseerd voor het vliegen wat wij doen.
Rollen, loopings etc. zijn geen probleem, lekker steil (bijna vertikaal) hoogte winnen na de start is ook geen enkel probleem en dat is voor ons voldoende.
Wij hebben geen aerobatic ambities en vermaken ons prima

1
Aan de andere kant kun je ook zeggen dat wij hem "Schaal" vliegen de Decathlon vliegers die in de 1 op 1 wel meskanten zijn denk ik (weet eigenlijk wel zeker) op 1 hand te tellen.
Daar heb je namenlijk veel mooiere kisten voor
Ik denk ook dat Hezik niet een Decathlon moet nemen.
Lijkt veelste veel op zijn Cessna en ik ben bang dat ie er dan weer te snel op uitgekeken is.
En van die Decathlons vliegen er al veel rond en hij wilt volgens mij graag iets aparts.
Succes met de zoektocht Hezik.