Volgens mij heb ik nog ergens een carburateur voor mvvs 26 liggen.
Als je die wilt proberen kan ik een poging doen die te vinden.
Groet Hans
Als je die wilt proberen kan ik een poging doen die te vinden.
Groet Hans
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Is heel ander spul. Remmenreiniger min of meer aceton en vergelijkbare vluchtige oplosmiddelen, carburateurreiniger gaat meer de kant van de alcoholen zoals IPA op.Dat viel mij dus ook op, is geen lekker spul dat carburettor clean, net zo iets als remreiniger.![]()
Om eerlijk te zijn, denk ik dat het verstandiger is om dat wél even te proberen: je sluit dan dingen uit, want carburatie kan een extreem frustrerend doolhof zijn...Bedankt voor het aanbod, daar kom ik op terug, als ik op een dood spoor terecht kom.
Da's wel een goeie vraag, want ik kan helemaal niet beoordelen of de originele carburateur er op zit en of er niet aan de carburateur is gemodificeerd (lees: gerommeld).Ander ding: WELKE Walbro zit er eigenlijk exact op?
Jawel... eindelijk kan ik iets op een post van jouw over motoren aanvullenHoe dan ook, zowel 507 als 561A komen niet in die lijst voor....
Is dat een van de schijfjes die je hieronder kunt zien? Of zit dat verder binnenin?kan het niet zijn dat de welchplug (dat kleine metalen schijfje waarmee je een gat afdicht) niet goed zit en lekt..
idd, met een scherpe priem schuin erin tikken en eruit wippen, na het schoonmaken het schijfje met de bolle kant naar boven en dan een tikje met een doorslag erop en hij zit er vast in.... doe dat wel even op een moment dat je geen haast hebt, als je dit verneukt en hij zit er scheef in, of je ramt te hard dan heb je kans dat hij niet vast of luchtdicht erin zitNiet te scherp puntje, net vanaf de zijkant naar het midden drukken.
Schijfje bolt dan op, gaatje prikken, schijfje eruit wippen.
Filmpje erbij gezocht:
https://youtu.be/Hf_R7MeSo5I
Groet Hans