Sukhoi SU-31D (nu met VIDEO!)

Hey Daniel,

Inderdaad, het closed loop systeem geeft op den duur toch wel wat spelling. Ik zal hier nog wat extra aandacht aan moeten geven.

Helaas heb ik afgelopen zaterdag niet gefilmd.
Het vliegen ging verder prima en ik heb zelfs het C-programma gevlogen met de Sukoi!
Wanneer hij nog wat beter is afgesteld zal ik als nog een filmpje schieten.

@Jeroen,

Die speling is heel gemakkelijk op te lossen door het close loop systeem van Nubel toe te passen zie voor een voorbeeld maar eens die VPP of de Bling Bling op mijn site. Dit systeem werkt goed en je hebt zeker nooit speling omdat de hoorntjes de draden op spaning houden.

PS vliegen jullie nu alweer indoor dan?????

Mvg,

Daniël.

@Jeroen,

Die speling is heel gemakkelijk op te lossen door het close loop systeem van Nubel toe te passen zie voor een voorbeeld maar eens die VPP of de Bling Bling op mijn site. Dit systeem werkt goed en je hebt zeker nooit speling omdat de hoorntjes de draden op spaning houden.

PS vliegen jullie nu alweer indoor dan?????

Mvg,

Daniël.

Daniel,

Ik heb eens gekeken naar het systeem, maar ik begrijp niet helemaal hoe het werkt. Is er een veertje in de loop opgenomen?

Het vliegen van afgelopen weekend was maar eenmalig, vanaf september / oktober gaan we weer aan de gang met trainen.

@Jeroen,

bbv33site.jpg

Die roerhooorntjes (zie foto) hebben ze zo dun gemaakt dat ze een beetje kunnen veren en daardoor blijft het geheel op spanning.
Men kan dus bij het aanbrengen van de draden de roerhoorntjes dus wat laten buigen en zo werken de roerhoorntjes al een veer.

Mvg,

Daniël.

O.K. duidelijk. Dat betekent dus dat je die roerhoorntjes moet gebruiken.
Ik denk dat ik de aanstuuring als nog maar conventioneel ga uitvoeren met een carbon buisje.

Wat leuk, welke zaal is dat?

Ik zie wel dat Derk flink moet sturen, de vleugelbelasting is toch wat aan de hoge kant voor indoor geloof ik :lol:

Wel strak gevlogen weer! :thumbsup:

Grt.

Ziet er mooi uit! 8O

Ongeloofelijk wat je er van maakt! 8O

Dat airbrush werk is bizar!!! Wil je mijn funtana ook nog eens doen :P Haha, hij is trouwens al een heel eind, moet volgende maand omhoog

:ontopic:
Stoere kist die wel even heel moet blijven! :wink:

gr,

niels

Back