Zo gister de uitlaat weer eens grondig getest en nu schijnt ie heel te blijven
Ik heb de uitlaat nu aan het uiteinde ook opgehangen aan het vliegtuig zodat niet het hele gewicht hangt aan de header, de trillingen zorgden toen voor het scheuren.
Nu met een extra ophangpunt schijnt het goed te gaan.
Volgende week eens verder testen.
Ook zit ik er aan te denken om een 2-blads prop aan te schaffen ik heb namenlijk het idee dat deze motor veel meer kracht kan leveren.
Stil is ie wel maar ik wil eens kijken wat de prestaties zijn met een 2-blads.

Ik heb de uitlaat nu aan het uiteinde ook opgehangen aan het vliegtuig zodat niet het hele gewicht hangt aan de header, de trillingen zorgden toen voor het scheuren.
Nu met een extra ophangpunt schijnt het goed te gaan.
Volgende week eens verder testen.
Ook zit ik er aan te denken om een 2-blads prop aan te schaffen ik heb namenlijk het idee dat deze motor veel meer kracht kan leveren.
Stil is ie wel maar ik wil eens kijken wat de prestaties zijn met een 2-blads.