Over het Tupertigre G6) draad kan ik niet veel zeggen. Dat moet je na zoeken op het internet. 
Wedden dat dat te vinden is!
Kan zijn dat het Engels draad is? Of een andere metrische spoed?
Weet ik niet.
M7 lastige maat. Moet je ook props gaan opboren. Met bijzonder ruimertje of met grote nauwkeurigheid op boorstand.
Nimmer en te nooit met een accuboor uit het handje...
Zoeken op APC prop voor brandstof motoren. Geen electric... die kunnen de krachten en resonanties niet aan.
Het is een van de betere merken, glasvezelversterkt en behoorlijk stil.
Kwalitiet? Meningen daarover kunnen verschillen. De APC-props hebben een behoorlijk goed rendement.
Hier van alles over dit merk APC
APC Propellers, props for model airplanes
Stijf pootje? Mooi... alleen maar weer goed! Alles is relatief
Op mijn Calmato zit een zelfbouw. Die heeft menig klap afgevangen. Behoorlijk stijf... maar heeft een keer een wielafdruk in het balsa gestaan. Niets gebroken. Alles heel.... Zo hoort het.

Wedden dat dat te vinden is!
Kan zijn dat het Engels draad is? Of een andere metrische spoed?
Weet ik niet.
M7 lastige maat. Moet je ook props gaan opboren. Met bijzonder ruimertje of met grote nauwkeurigheid op boorstand.
Nimmer en te nooit met een accuboor uit het handje...
Zoeken op APC prop voor brandstof motoren. Geen electric... die kunnen de krachten en resonanties niet aan.
Het is een van de betere merken, glasvezelversterkt en behoorlijk stil.
Kwalitiet? Meningen daarover kunnen verschillen. De APC-props hebben een behoorlijk goed rendement.
Hier van alles over dit merk APC
APC Propellers, props for model airplanes
Stijf pootje? Mooi... alleen maar weer goed! Alles is relatief

Op mijn Calmato zit een zelfbouw. Die heeft menig klap afgevangen. Behoorlijk stijf... maar heeft een keer een wielafdruk in het balsa gestaan. Niets gebroken. Alles heel.... Zo hoort het.