Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Supercat V2 BOUW FASE *begint ergens op te lijken 17-5-06
momenteel ff druk bezig met een *piep* verslag,, wel wat kleine aanpassing op advies van 2 brothers aan het doorvoeren, waaronder aan de achterkant onder gewoon recht te houden en 2 glijstripjes te montere op de drijvers
ah, die sprayrails zijn inderdaad geen overbodige luxe, scheelt echt een hoop! Maar wat bedoel je met achterkant rechthouden? dat die twee uitstekende delen achter de drijvers eraf gaan??
en bij deze een nieuw fototje met enkele wijzigingen rara wie ziet ze komen ook nog spraylines op,, helaas ben ik niet tevreden over het schuuren,, iemand enig idee of ze 5mm brede driehoek profieltjes verkopen van balsa?
ook heeft de boot PER ONGELUK een zware botsproef gehad,, klap van een 2kg gewicht van 1m hoog viel op het bootje :cry: maar enige schade is een deukje in het hout ownage dit voor balsa,,
Je zegt met dezelfde epoxy.............kan je op 2manieren op vatten. 1.uit dezelfde potjes 2. uit dezelfde mix.
Maar goed ik probeer maar te helpen hoor! Zo'n bijdehandte opmerking zit ik niet op te wachten. Dat doe je maar tegen je vriendjes (als je die hebt :roll: ).
de doping Razz alles ging goed geen lekkage de eerste doping was een slipper,, 2de doping toppie,, wel wat rare witte aanslag maar bleek dat mijn broertje zeep in de kruiwagen had gegooid dit sloeg dus wit aan op de boot,, was er met doekje zo af te vegen
1,1kg vind ik tog netjes zonder over zijn punten heen te gaan,, *heeft zelfs al 3,5 voor zijn kiezen gehad trok die ook nog Wink *vorige doping
maar 1,1 is meer dan zat uitgaande dat de hardware maar 600 gram max weegt
je schiet inderdaad al lekker op zo, en dat gewicht, das inderdaad heel wat. Hoop dat die van mij dat ook zal kunnen dragen, maarja, we gaan voor een zo laag mogelijk gewicht, dus hoop dat er nooit zoveel gewicht in komt
Maar wel vet dat ie het houd.
Nu nog het leukste werkje, schuren.... bleech :lol: