Is ook mijn ervaring...zender los in de hand werkt beter.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Is ook mijn ervaring...zender los in de hand werkt beter.
gewoon wanneer je thermiek zweeft ben je al snel 10-20-30minuten boven, en dan gaat een zender wat wegen.
als ie aan het lint hangt heb je toch wat gewicht opgevangen.
Vanaf 30 november zal ik het stokje van Japie.G overnemen en de Supergee II in de lucht proberen te houden.
Ik kan me helemaal aansluiten bij de topic titel:
"Now what?"
@Berrie:
Ik hoop dat je dit leest en je me als bouwer wat info kunt geven.
Allereerst mijn zender:
Mijn DX6i is niet echt bedoeld voor DLG maar ik kan een startstand instellen, flaps op throttle mixen en hoogte op flaps mixen.
Is dit voorlopig voldoende om de supergee te laten vliegen?
Het is mijn eerste full size DLG en ik ben nog aan het verkennen of ik het fysiek aankan. (heb wat beperkingen)
Als het lukt en bevalt, ga ik me oriënteren op een andere zender
De accu's:
Hoe kan ik de conditie van de accu's bepalen?
Er zitten een paar 1s 240mAh lipo's parallel in maar ik heb geen idee hoe oud ze zijn. Hoe lang zou ik er mee kunnen vliegen? is het verstandig om ze uit voorzorg te vervangen?
Accu's laden:
De accu's kunnen dmv een switchjack geladen worden. Ik zou ze graag op het veld kunnen laden met een 3s Lipo en mijn Lipo lader maar is er geen simpelere oplossing?
Deukjes:
![]()
Op de voorlijst zitten wat deukjes. Zijn die te repareren?
Waar kan ik info vinden over het repareren van gebaggte vleugels in het algemeen? 9daar ga ik ongetwijfeld mee te maken krijgen)