SuperGee II DLG gekocht, now what??

Dat is authentieke Tantalus humor; zeker onder de Tantalus vliegers! Ze steken af en toe elkaar gewoon de draak, niet meer en niet minder.

Als je wat luchtig tegenaan kijkt, kun je er wellicht om lachen en je schouders ophalen.

Laatst bewerkt:
Heren, gaan we echt zo verder blijven doen? Ik kan er niet mee lachen...

Hebben ze in België geen forum? Zoja, Dan wil ik daar graag een link van hebben om daar mijn mening te uiten.

Ik kan er niet mee lachen...

Je hoeft ook niet mee te lachen....

Jou reactie is niet overal wenselijk (tevens als die van meerdere mensen hier) maar Jou naam komt mij te vaak voor, Je hoeft niet alles wat je denkt hier op het forum te schrijven.

Oja, leeftijd is maar een cijfer, er zijn mensen die in de zestig zijn en zich jong willen voelen.

Some things in life are bad
They can really make you mad
Other things just make you swear and curse
When you're chewing on life's gristle
Don't grumble, give a whistle
And this'll help things turn out for the best...
And...

...always look on the bright side
of life...
(Whistle)

Always look on the light side
of life...
(Whistle)

[media=youtube]jHPOzQzk9Qo[/media]

Laatst bewerkt door een moderator:
..............................
Sorry bart als dit draadje ook weer verneukt is...
Hopelijk hebben jullie fun met de dlg :)
Ik moet nog eens tot daar komen om die zonsondergang uit te lucht te slingeren!

Laatst bewerkt door een moderator:
Dit draadje hoeft niet verneukt te worden. Het hele dlg'en gaat mij ten eerste om het plezier en lol wat je met elkaar kan hebben. Blijkbaar kan niet iedereen die mening delen helaas. De "tantalus clan" is zeker de ergste niet. Zeer bereid om beginnend dlg'ers te helpen waar nodig. Met een beetje humor erbij kan er niet veel mis gaan volgens mij. Irriteer je je aan iemand of een bepaalde groep mensen, uit je meningen dan lekker via pb. Volgens mij maakt fireforx hier zelf ook de fout om er openbaar elke keer op in te gaan en de "discussie" aan te gaan. Doe dat dan ook niet aub.

I rest my case,
TANTALUS FOREVER

Back