SuperGee II DLG gekocht, now what??

Nou ik kan beamen dat het een toppert is hoor ! Ik heb er ook een half uurtje mee staan gooien, echt geweldig ! Ik had Secondelijm gebeld om hem te zeggen dattie te koop stond. Even later gaat mijn DLG ter ziele.....balen zeg. Maar het is Secondelijm van harte gegund, zeker nu hij achter zijn nieuwe woonruimte een prachtig prive-dlg-veld heeft !;):D

Dan moeten we daar eens een keertje moeten gaan kamperen he , op dat prive dlg veldje :p

lijkt me super, bbq-en, vuurtje stoken, beetje zwiepen en vliegen....:thumbsup:

hmm misschien een goed idee om weer eens een meeting in de zomer te organiseren. Ergens waar een kampvuurtje geen probleem is dan vermaken de kids (en wij natuurlijk) zich altijd prima. Ik weet me nog iets van vorig jaar te herinneren.......

hmm misschien een goed idee om weer eens een meeting in de zomer te organiseren. Ergens waar een kampvuurtje geen probleem is dan vermaken de kids (en wij natuurlijk) zich altijd prima. Ik weet me nog iets van vorig jaar te herinneren.......

Ik snap je niet helemaal, wie zijn ''wij''?
:D

Cool dan mag je dus nu ook mee Vincent!!!

Dat voordeel aan het Papa zijn had je niet verwacht he!!!

er wordt door vooraanstaande forum gebruikers van mij verwacht dat ik me als een 5-jarige gedraag, schrijf mij dan maar weg onder de ''kids'';)

pappa-schap heeft meer voordelen, je vliegt beter, vraag maar aan der Flugfurher;)

Heren, gaan we echt zo verder blijven doen? Ik kan er niet mee lachen...

Back