Dat is goed nieuws. Ik wacht af.Ja hoor, de onderdelen zijn in bestelling![]()
Houd me op de hoogte

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Dat is goed nieuws. Ik wacht af.Ja hoor, de onderdelen zijn in bestelling![]()
.... Btw., o.a. jouw intrekbare motor project heeft me getriggerd om ook maar eens te gaan experimenteren met microprocessoren. Hoe gaat het met dat project?
Dat is een heel goed idee en de reden dat ik dat nog niet had gedaan is omdat de dubbelzijdige printplaatjes die ik had net een gaatje te smal waren. Ik heb dus grotere besteld.Is het geen idee om de sensor, de processor en de zender samen in te pakken? Het spaart heel veel kabeltjes denk ik.
Hij zit in mijn "Poor Mans zwever". De vleugel is 2,2 meter en die zat ooit bij een partijtje afgedankte modelbouwspullen. Ik heb geen idee waar die vleugel origineel bij hoort. Het is piepschuim met abachi ingedekt. De romp heb ik er toen zelf bij gemaakt van Gamma-ply. Het model is een iets opgerekte Spectra romp, omdat de koorde van deze vleugel groter is dan die van de Spectra. Het ding zweeft echt verbluffend goed.In wat voor een zwever wordt het ingebouwd?
Hij zit in mijn "Poor Mans zwever"... Het ding zweeft echt verbluffend goed.
Met hoeveel 2.4GHz zenders sta jji gemiddeld op jullie veld te vliegen?Dat heb ik zeker overwogen maar ik ben huiverig geworden omdat Bluetooth op 2,4GHz zendt.
Begrijp ik het nou goed dat jij met twee transceivers werkt? Je kunt dus in je ontvangststation ook een zendcommando geven naar je vario, v.w.b. de gevoeligheid?Het werkt nu ook onafhankelijk van de rc-zender op 433mHz. Met de knopjes aan de buitenkant kan ik de gevoeligheid van de vario instellen.