Zo, héhé, we zijn eindelijk weer een stapje verder.

Lekker op mijn gemakje de hele zondag gefröbeld aan mijn Easy, mijn eerste doel was om alle vitale bediening aan de draai te krijgen. Daarom dus even alle draden pas gemaakt en door middel van incisies in de romp verborgen. Als alles klaar is ga ik de incisies even nalopen met lijm zodat de romp niet teveel verzwakt raakt. Maar het resultaat is al vrij aardig, het is niet meer zon onoverzichtelijke rommelboel als toen ik begon.
-
-
-
-
-
De motormount zit nu met 3 flinke nylon pennen verzonken (ja met epoxy sander.

), de staartservos zitten nu verlijmd op de juiste plaats, de staart linkage geleiders zitten nu ook op hun plek gelijmd, en alle draden verzonken en waar nodig alvast ingelijmd. Op de laatste foto zie je halverwege de staart de ontvanger antennes, deze zijn van de assan ontvanger met lange draden zodat ze echt een flink eind van de videozender vandaan zitten. Haaks, een recht omlaag en een opzij. Hopelijk is dit goed zo?
De balans stekker hangt in de foto al in et compartiment waar de filter en de 5 volt regelaar zich gaan nestelen. In dit gat heeft de ontvanger gezeten toen ik hem nog "gewoon" vloog, dus die kan ik net zo goed benutten.
Alleen ben ik een klein beetje bang dat het stabilovlak wat te zwak is. Er zit een behoorlijke flubber in als ik volgas geef. Dus misschien dat daar nog een latje in moet ofzo.