Sven heeft FPV gevlogen! [Video]

beetje vreemd want dit zijn geen uitspraken die fatshark snel zou doen, ik heb bijna dagelijks contact met hem over van alles en nog wat. Wat ik hem niet vertel zou hij nooit zo uitspreken.
Het enige wat ik meestal vraag of het om een klant van de winkel hier gaat en dat ik niet van plan ben automatisch en op mijn kosten service te verlenen aan producten die van HobbyKing af komen. tuurlijk zijn sommige dingen daar goedkoper, maar het risico is voor de klant.. Die klanten weiger ik dan ook echt... dat is niet meer dan logisch.

als Fatshark vrijblijvend iets opstuurt naar mij voor een klant hier, dan heb ik daar geen moeite mee.. dit heb ik ook aan gregory verteld..

Ik heb hier tot op heden geen enkele bestelling van Sven gezien...

defecte printje is ook hier, en ik geloof dat het andere printje al lang was opgestuurd, maar mijn geheugen laat me even in de steek door de enorme drukte hier en de afleiding van mijn 2 weken oude baby... dus ik kan er naast zitten met het versturen van het printje..

dus dan klopt het, dat gregory zegt tegen sven dat jij zijn printje (voor de bril die hij bij HK heeft gekocht) niet wil doorsturen, toch?....

En idd gefeliciteerd leo, had je post maar even snel gelezen op mijn mobiel

Maar veel succes, geluk en plezier!!! Hier is de kleine muppet alweer 3 maanden :)

Tsja, gregory kwam er zelf mee, dat opsturen naar jou, Leo. Ik vond het ook raar, want ik ben helemaal geen klant van je. Maar toen krabbelde hij terug met de smoes dat je me niet wilde helpen. Echter kwam vanmorgen de aap uit de mouw toen ik hem rechtuit gevraagd heb of hij bang is dat ik de bril verder zou slopen als ik zelf even dat bordje vervang. :( (hele vliegtuigen bouwen kan, maar 2 stekkerjes ompluggen is blijkbaar te moeilijk).

Dus tsja.. Sorry Leo, ik verkondigde enkel wat er mij verteld werd. Ik wist ook niet wat er zich achter de schermen allemaal afspeelde tussen gregory en jou.

Maar Gregory wil nu iig niet meewerken aan het doorsturen omdat hij dus bang is dat er iets anders kapot is aan de bril omdat ik de polariteit niet heb omgedraaid.

Hij komt nu met allerlij schaap verhalen dat het in engeland wel voor 13 piek verstuurd kan worden, maar daar heb ik natuurlijk het schijt aan.. Mij kost het gewoon 24 euro nu met TNT post.

Ik vind het jammer van fatshark, maar ergens wel begrijpelijk..

Leo, verkoop je 7db 1.3Ghz omni antennes?
Die van mij ligt doormidden. :(

Laatst bewerkt:
Sven,

mail die gregory, en laat hem tegen verzendkosten het spul geowon naar jou sturen. Als je het sloopt, is het jouw risico.
Je wilde eigenlijk toch al een nieuwe kopen, dus voor JOU maakt het niet uit.
lijkt me, dat als je aangeeft dat het op jouw risico is, het geen probleem moet zijn? Het is immers jouw eigendom.

Of Leo moet die bordjes ook los te koop hebben, of aan kunnen bieden? Dan is dat misschien een betaalbare optie?

versturen vanuit NL naar buitenland is gewoon belachelijk duur.... veel shops weten dat niet, of geloven het niet helaas :(
Ik had hetzelfde met een kapotte lipo.

Met zulke wanpraktijken (gewoon andermans zaak zwartmaken eigenlijk) heb ik eigenlijk niet zoveel zin meer in fatshark. Maargoed, ik zit er nu aan vast.. Ik stuur hem maar gewoon naar hem op, en dan verwacht ik ook dat hij NOOIT meer stuk zal gaan. Want oh wee als dat ding ooit nog een keer kapot gaat, dan zal die het horen ook..

Want als ik het nu zelf ga doen tegen zijn wil in, dan is mijn garantie voorgoed weg, want dan zal ik het altijd zelf gedaan hebben ookal gaat hij een jaar later pas stuk..

Het aanboord voeding ding is trouwens 9v, op een groot printbord, moet 16v aan kunnen. Dus volgens gregory kan het niet aan 3 cellen gelegen hebben..

Naja, nogmaals, omdat je je al voorgenomen had een nieuwe te kopen, zou ik gewoon het risico nemen om dat bordje zelf te vervangen..... maar dat ben ik :P

nooit meer stuk gaan zal hij niet kunnen garanderen, want het is en blijft fijne elektronica, en dat kan altijd net effe niet helemaal 100% zijn, zelfs als het nieuw is.

Weet niet wat leo er van denkt? (en of hij dat bordje kan leveren, en tegen welke prijs dan?)

Ja maar als dat ding 16v aan zou kunnen, en polariteit was niet omgedraaid, wie zegt dan dat het echt de voeding is? Dan maak ik weer kosten voor niks.. Ik stuur dat rotding maar gewoon op, dan mag die het lekker zelf uitzoeken daar. Maar dan moet ie ook niet zeiken als de LCDs eruit gesmeuld zijn, die zijn dan ook voor zijn rekening..

er is misschien een simpele manier om dat te controleren?
Of is het zo, dat als je de bril openmaakt, de garantie zowiezo weg is?

naja... zit weer tegen dus :(

Geen idee, dat ding zit in het midden zo klem, dat het me niet zou verbazen als daar een breekzegel in zit.

dat weet leo :P LOL
die had ook een "handleiding" voor het open maken van het ding, dus misschien dat hij er nog wat van kan zeggen.
hij weet misschien ook wel hoe je kunt testen wat er kapot is :)

even een paar dingen die ik wil weten.

1) welk defect was er nu. (voordat ik wat dingen door elkaar haal)
2) heb je de defecte electronica naar mij gestuurd?
3) Heeft fatshark je al wat nieuws gestuurd en is het al verholpen?
4) of had ik al wat gestuurd?

nog even een paar kleine puntjes:

ik heb met Fatsshark gesproken, alles even uitgelegd en die zegt ook dat hij dat soort uitspraken nooit heeft gedaan. Wel gaat hij Sven een mail sturen op mijn verzoek en alsnog dit in orde maken mocht dit niet gedaan zijn.

Hier lees maar even mee:

[10:34:34] fatsharkrc Gregory: I see nothing on the 2 emails that I sent that mention anything about you not servicing

[10:35:28] fatsharkrc Gregory: why should you have to send to him. he refuses to send back to HK or me for servicing

[10:43:48] fatsharkrc Gregory: np, email sent. I will send him a new board tomorrow after he gives me his shipping info.

maar eerst wil ik even bovenstaande antwoorden van je Sven...

wil je zo'n handleiding, stuur dan ff een mail naar het winkel adres, dan reply ik wel..
anderen, bedankt voor de felicitaties. Probeer tussen de bedrijven door de shop nog flink uit te breiden maar zit wel vaak hier met kleine oogjes... kan dus hier en daar ook een foutje maken :)
zolang alles maar gercorrigeerd word... :)
Hierdoor heb ik ook bijna geen tijd meer voor het forum, helaas. maar heb je vragen, dan niet hier mailen in PB maar gewoon naar het shop adres.. die lees ik altijd...

nog even een kleine note: Fatshark wil wel helpen. die staat bekend om zijn goede service. alleen zoals je boven ziet zegt hij ook dat je niet kunt verwachten een set totaal ergens anders te kopen en dan lokaal service te krijgen.

Laatst bewerkt:
Want als ik het nu zelf ga doen tegen zijn wil in, dan is mijn garantie voorgoed weg, want dan zal ik het altijd zelf gedaan hebben ookal gaat hij een jaar later pas stuk..
.

maak je hier geen zorgen over. zolang je een beetje voorzichtig bent en het van te voren meld aan Fatshark dan komt het wel goed. Die kan echt wel zien of je iets moedwillig gesloopt hebt of niet..

dat weet leo :P LOL
die had ook een "handleiding" voor het open maken van het ding, dus misschien dat hij er nog wat van kan zeggen.
hij weet misschien ook wel hoe je kunt testen wat er kapot is :)

ben druk bezig allerlei documenten en handleidingen online te zetten. Daar heb ik net een speciale server hier voor ingericht. Ook voor de super lange en HD films die er natuurlijk aankomen. Nite meer via joubuis of zo maar gewoon rechtstreeks van hier...
dus niet beperkt tot 10min of 2gb...

maar dat kan nog een paar dagen duren. Mail me gewoon ff voor de handleiding..

even een paar dingen die ik wil weten.

1) welk defect was er nu. (voordat ik wat dingen door elkaar haal)
2) heb je de defecte electronica naar mij gestuurd?
3) Heeft fatshark je al wat nieuws gestuurd en is het al verholpen?
4) of had ik al wat gestuurd?
1. Bij het aansluiten klapte er iets, beetje rook, veel stank, LM fetje of capacitor ligt eruit denk ik..
2. Nope, heb enkel gregory direct een mailtje gestuurd.
3. De wind is weer van richting veranderd bij fatshark, nu wil hij me wel weer een bordje sturen.
4. Nope, Gregory zei eerst via jou bestelling een bordje mee te sturen (dat wilde hij zelf, ik had daar niet om gevraagd!), maar krabbelde in de daarop volgende mail weer terug omdat je volgens zijn zeggen daar niet aan wilde meewerken omdat ik de bril niet bij je gekocht heb (vind ik ook niet vreemd).

Zijn reactie nadat hij zei dat hij een bordje naar je wilde sturen:
Gregory zei:
None of the retailers want to service anything purchased from Hobby King.

Waarom hij nu dat bordje naar jou wou hebben als hij het ook voor 3 dollar in een zakje naar mij kan sturen, was me ook een groot raadsel. eStore had hier helemaal niet mee gemoeid hoeven zijn. Ik wilde gewoon die bril open halen en et PSU bordje eruit peuteren. Reparatie van 2 stekkertjes en 10 minuten volgens mij.

Ik krijg nu ook weer een mailtje binnen van Gregory,
blijkbaar heb ik per ongeluk met 2 email adressen naar hem gemaild (thuis en werk),
en dacht hij dat ik twee verschillende mensen was.
Dus wat er nu gaat gebeuren weet ik niet.

En nog gefeliciteerd met de kleine! :yes:

Laatst bewerkt:
Back