Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb niks gezegd.
Je zou bij een Swift indirect verwachten met een iets hoger KV beter uit te komen. Maar de specificaties spreken voor zich.
stuur even een PB'tje naar Jorrit, die snijdt ze namelijk
Origineel is wel een stuk makkelijker met stuurstangen en de montage van de ailerons, Dat is bij de namaak swift even wat meer werk![]()
Bij ons in de club kwam er een tijdje geleden door Snauwaertje de eerste swifts de club binnen gevlogen !
Ik snij en vlieg al een tijdje met zagi's dus vond ik die swiftjes ook wel tof , maar rond de 40 euri voe wat epp..!!?? Ok.. ze zijn zogezegd onbreekbaar... ik heb er al veel zien aan hun einde komen . Ik heb er ZElf één vermoord met mijn Yak .
Met een gesneuvelde als donor ben ik begonnen deze na te maken . Ik snij ze uit bouw isolatieplaten (van die geele) en met de bedoeling dat ze hun set up van hun kapotte swift kunnen overzetten . Er vliegen er nu al een paar rond van die kopies bij ons waaronder die van mij die al vele vluchtjes en botsingen doorgemaakt heeft . Voordeel van dat materiaal is wanneer er een buil of een gat in is plak ik er een nieuw stuk in wat bijschuren en hop weer weg voor een eindje . Ze worden wel met glasvezel tape en andere tape beplakt, voor de sterkte en ook afwerking . Intussen heb een tekening gemaakt van het motorsteuntje en Bart freesd ze uit met zijn zelfbouw cnc tafeltje .
Bij mij zit er een motortje op van Rctechnics een 2900kv outrunner met een 1050 lipo, nu de snelste zwift inde club.Ik heb ze ZWIFT benoemd , ha .
Gewicht ligt rond d 400 gr maar met wat gaten te maken zou ik ze lichter kunnen maken maar ik vind dat ze beter vliegen als er wat meer wind is .
Morgen probeer ik wat foto's te plaatsen.
en wiens swift heb je weer mogen in stukken snijden
maar in de plaats heb ik een nieuwe zwift