Mij leek het leuk om een schade topic te openen.Waar je kan laten zien als je schade hebt gereden .Wat de schade is.En hoe erg de schade is.En waarom je denkt waardoor de crash is gekomen .Met wat bv foto's of een filmpje.
Schade betekend hobbyen
Een ongeluk zit in een klein hoekje.
Bij deze de aftrap
Gister met het rechter voorwiel tegen een een houten paaltje op
+-100meter afstand.Reed ongeveer 40 a 50 km/h. Er was plek genoeg langs het paaltje maar ja.....haha
Door de kou merk je goed dat het plastic van de auto erg hard word en snel breekt.Zelfs een rpm draagarm afgebroken.
Dit maak je niet snel mee...
Ook als je op +-100meter afstand rijd reageert de stock zender van traxxas de tqlink net goed.Ook niet met nieuwe batt.Maar goed dit is natuurlijk geen excuse voor de crashe want dat heb je zelf in de hand
Dat word weer hobbyen.Maar goed dat ik nog wel een rustler/bandit aan onderdeeltjes heb liggen.Dan kan ik meteen aan de slag.
Foto's
hier de afgescheurde rpm draagarm
Het chassis wat afgescheurt is:
En nog een mooie van de achterkant
Ik heb geluk dat de electronica nog heel is.(servo regelaar motor ontv en fans)
Ook de mecanica is verder nog goed (diff en de steering)
Verder R.I.P. mijn bandit en bedankt voor je fun!!
Kan niet wachten tot mijn nieuwe klaar is.....
gr
Schade betekend hobbyen

Een ongeluk zit in een klein hoekje.
Bij deze de aftrap

Gister met het rechter voorwiel tegen een een houten paaltje op
+-100meter afstand.Reed ongeveer 40 a 50 km/h. Er was plek genoeg langs het paaltje maar ja.....haha
Door de kou merk je goed dat het plastic van de auto erg hard word en snel breekt.Zelfs een rpm draagarm afgebroken.
Dit maak je niet snel mee...

Ook als je op +-100meter afstand rijd reageert de stock zender van traxxas de tqlink net goed.Ook niet met nieuwe batt.Maar goed dit is natuurlijk geen excuse voor de crashe want dat heb je zelf in de hand

Dat word weer hobbyen.Maar goed dat ik nog wel een rustler/bandit aan onderdeeltjes heb liggen.Dan kan ik meteen aan de slag.

Foto's

hier de afgescheurde rpm draagarm

Het chassis wat afgescheurt is:

En nog een mooie van de achterkant

Ik heb geluk dat de electronica nog heel is.(servo regelaar motor ontv en fans)
Ook de mecanica is verder nog goed (diff en de steering)
Verder R.I.P. mijn bandit en bedankt voor je fun!!

Kan niet wachten tot mijn nieuwe klaar is.....
gr