'T crashes topic

kleine schade aan me body op gelopen ;)
hoop dat dit telt.

full

full

full

Laatst bewerkt door een moderator:
jazeker, dat word dan een clear body:)
heb alleen nog geen idee wat de kleuren combinatie moet gaan worden.

zwart met rood ofzo, of met blauw.
heb geen idee:?

ik ben net weer even aan het rijden geweest door de blubber zooi:D
en heb nog een filmpje gemaakt, en toen begon het te regenen, en dacht nou nog ff 1 rondje ploegen.

en heb nu me eerste echte schade opgelopen:D

full

achja gelijk maar ff nieuwe onderdelen bestellen, heeft iemand misschien nog een tip voor goede onderdelen, of gewoon die van trx zelf. die alu|?

edit: filmpje plaats ik in het rustler topic.

Laatst bewerkt door een moderator:
jee thanks:D

ik zie ook veel mensen met die alu parts.
maar wist nie dat rpm ze ook maakt:)

dan worden ze dat, vind die blauw geanodiseerd parts trauwens wel erg mooi.
maar als die ook snel stuk zijn, of nou ja, snel.
dan word het rpm:D

had al even gekeken al hadden ze in het blauw.
maar niet zo snel kunnen vinden.

maar ik wil van het weekend wel rijden dus heb ze maar besteld bij toemen.
hoop dat ik het morgen of zaterdag binnen heb, en zo duur was het ook niet:D

Heb zojuist de blauwe draagarmen (voor & achter), een blauwe bumper en een blauwe gear cover van RPM besteld! Hopelijk krijg ik ze gauw binnen!

Heb laatst de ophanging rechtsachter van m'n Rustler in puin gereden, maar was zo gefocust op het maken ervan, dat ik vergeten ben een foto te maken......

achja gelijk maar ff nieuwe onderdelen bestellen, heeft iemand misschien nog een tip voor goede onderdelen, of gewoon die van trx zelf. die alu|?

Persoonlijk ben ik niet van het aluminium op mijn traxxas wagens, maar dat onderdeel is bij de Rustler wel de uitzondering op de regel. Ben verstandig en neem daar een aluminium en geen RPM.

oke oke, heb me laten vertellen dat als ik de bearing carrier van rpm zeker niet verkeerd is, en dat ik dan voorlopig ook geen nieuwe hoef te kopen.

het lijkt mij als je een klapper maakt met een alu bearing carrier dat hij kan gaan buigen, en dus niet meer terug veert.
en dan vervolgens breekt.

alu/rpm is beide wel goed voor die carriers. Dat buigt niet echt normaal gesproken. Ik zou zelf rpm eens proberen, die gaat het wel een tijdje volhouden ;)!

Back