Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
De rc gasafsluiter z'n plekkie gegeven aan de gastank. De gasleiding tussen de kraan en de afsluiter is van speciaal (viton) rubber en kan werken tussen 20- en 200+ graden en kan kortstondig 300+ hebben en grote druk weerstaan. Scheelt een hoop gepiel met koper leidinkjes
Bekijk bijlage 231964 Bekijk bijlage 231965
krijg je vaak na je leven.
Dunsz,
Het moet even van mijn hart, zoiets krijgen is een verrassing.
krijg je vaak na je leven.
Wens je veel plezier met de lintzaag!
groet, Paul
Dank je wel Erwin. Zo'n expert ben ik ook niet hoor. Op internet/modelbouwforum/youtube etc. is heel veel moois hierover te ontdekken.
Ik heb "de ballen verstand" van electronica en als ik dan bij "forummers" zie wat die allemaal voor moois maken met de diverse schakelingen en wat je daarmee kan
Jouw Furie zou met wat aanpassingen in de bovenbouw een perfecte kandidaat kunnen zijn voor stoomaandrijving![]()
Knap korte bochten en maar weinig spanten, zal niet meevallen om dat netjes te laten stroken.
Ik ben niet de enigste met meerdere projecten gelukkig ,ziet er goed uit Dunsz !!
zoekt jou directrice nog personeel bye the way !!!![]()
Dank je ErwinZag net in je andere "draadje" dat je aan het miniaturen bent geslagen met plastic
Tja, de "directrice" is behoorlijk een-kennig en vind 1 "huisslaaf" voldoende dus ......................![]()