Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
welke banden gebruiken julie het meest
hoe krijg ik me foto er op
vandaag ff de photon aan de tand gevoeld maar rijd prima toch wel eenbeetje xray
hmm... gaat hij ook links en recht?Wanneer rijdt een auto nou een beetje Xray? Als hij niet stuk gaat?
Je verveelde je zeker!!?
Nee... ik snap gewoon echt de uitspraak 'rijdt als een xray' niet.... Heeft niks met vervelen te maken.
Peter's vorige auto was een T2'009....vandaar het vergelijk.....is dus zeker geen kritiek op Xray......mooi toch als Xray als referentie gebruikt wordt??? ;-)
groet,
Eric
maar dat komt omdat jij een novice driver ben rogier
![]()
denk heel simpel. als je altijd met een xray hebt gereden en je gaat over naar de top.
en je hoeft niet te wennen aan de nieuwe auto. en voelt direkt goed(vertrouwt) aan.
dan kun je zeggen rijd als een xray.![]()
trouwens kan me de overstap naar top goed begrijpen![]()
maar dat komt omdat jij een novice driver ben rogier
![]()
denk heel simpel. als je altijd met een xray hebt gereden en je gaat over naar de top.
en je hoeft niet te wennen aan de nieuwe auto. en voelt direkt goed(vertrouwt) aan.
dan kun je zeggen rijd als een xray.![]()
trouwens kan me de overstap naar top goed begrijpen![]()
voor ons is het makelijk tebegrijpen maar er zijn er toch die daar moeite mee hebben beetje jammer het is en blijf kinderspeelgoed