T.O.P. Racing Topic

welke banden gebruiken julie het meest

Dat is heel verschillend:

buiten
LRP VTEC30 (NK-band:-(duur en niet erg slijtvast)
Take Off CS27 (bijna niet meer te krijgen, wel goede band)
Take Off RP30 (geweldige grip, gemiddeld slijten maar bijna niet meer te krijgen)
Sorex 32 (erg fijne slijtvaste band, lastig te krijgen in NL)
LRP VTEC30X (wss NK-band voor 2010, wel goedkoper, nog niet mee gereden)

binnen
Sorex 28 (goeie band, via GM te krijgen)
JACO blue (erg fijne band, ook slecht te krijgen)
Much More Sweep (ETS-band, redelijke band voor weinig geld)

groet,

Eric

Laatst bewerkt:
hoe krijg ik me foto er op

Je moet je foto ergens uploaden (eigen domein, tinypics of imageshack) en dan de link tussen
zetten

groet,

Eric

Nee... ik snap gewoon echt de uitspraak 'rijdt als een xray' niet.... Heeft niks met vervelen te maken.

Peter's vorige auto was een T2'009....vandaar het vergelijk.....is dus zeker geen kritiek op Xray......mooi toch als Xray als referentie gebruikt wordt??? ;-)

groet,

Eric

Peter's vorige auto was een T2'009....vandaar het vergelijk.....is dus zeker geen kritiek op Xray......mooi toch als Xray als referentie gebruikt wordt??? ;-)

groet,

Eric

Ik zie het ook zeker niet als kritiek hoor. Maakt mij niet uit wat een ander van een Xray vind, maar ik snap de uitspraak gewoon serieus niet. Wanneer rijdt een auto nou als een Xray? Ik heb zelf vele merken gereden, maar weet echt niet wanneer een auto rijdt als een Xray... Zal in de ogen van sommige mensen wel een dom antwoord zijn. Dat zij dan maar zo.....

maar dat komt omdat jij een novice driver ben rogier
:)
denk heel simpel. als je altijd met een xray hebt gereden en je gaat over naar de top.
en je hoeft niet te wennen aan de nieuwe auto. en voelt direkt goed(vertrouwt) aan.
dan kun je zeggen rijd als een xray.:)
trouwens kan me de overstap naar top goed begrijpen:)

denk heel simpel. als je altijd met een xray hebt gereden en je gaat over naar de top.
en je hoeft niet te wennen aan de nieuwe auto. en voelt direkt goed(vertrouwt) aan.

Wederom inderdaad een bewijs dat ik wel een grote hobby bob ben Marcel.. .:D:D
Thanx voor gewoon de uitleg! Direct duidelijk!

voor ons is het makelijk tebegrijpen maar er zijn er toch die daar moeite mee hebben beetje jammer het is en blijf kinderspeelgoed

Back