Ik heb de mijne ingevlogen!!
Het bouwen:
Ik heb mijn T-rex 500 in ongeveer 4,5 uur gebouwd. Eigenlijk zegt dat al genoeg.
De bouwdoos is eigenlijk bijna perfect, alles is netjes genummerd en onderdelen passen perfect. De handleiding is erg duidelijk, echt een kind kan de was doen.
De doos die ik gebouwd heb is de GF versie zonder bladen, deze koste 399 euro incl motor/regelaar bij 4rc.nl
Het vliegen:
Mijn T-rex 500 die afgesteld is zoals in het boekje beschreven (alle lengtes vd linkjes kloppen perfect!!) vloog eigenlijk direct goed. Hij voelt aan als de 600 alleen dan wat sneller op de cyclics enzo, ook is hij wel een tikje gevoeliger voor wind.. maar niet veel.
Alhoewel hij niet zo groot is heeft hij dus meer weg van de 600 qua vliegen dan de 450. Dat vind ik op zich een erg positief punt!!
Zoals ik hem nu vloog met de 15t pinion en de FP3200 5s1p heeft hij overigens echt behoorlijk veel vermogen, voor mijn gevoel eerder meer als minder dan de 600 op 6s. Nu heb ik er nog maar 4 vluchtjes mee gemaakt, dus dat "gevoel" kan nog wijzigen.
Wat foto's van de eerste 2 vluchtjes afgelopen zaterdag:
De FlightPower accu's zijn overigens flink in prijs gedaald in Nederland, tenminste wel bij <zie onderschrift>
Cheers,
Richard
Het bouwen:
Ik heb mijn T-rex 500 in ongeveer 4,5 uur gebouwd. Eigenlijk zegt dat al genoeg.
De bouwdoos is eigenlijk bijna perfect, alles is netjes genummerd en onderdelen passen perfect. De handleiding is erg duidelijk, echt een kind kan de was doen.
De doos die ik gebouwd heb is de GF versie zonder bladen, deze koste 399 euro incl motor/regelaar bij 4rc.nl
Het vliegen:
Mijn T-rex 500 die afgesteld is zoals in het boekje beschreven (alle lengtes vd linkjes kloppen perfect!!) vloog eigenlijk direct goed. Hij voelt aan als de 600 alleen dan wat sneller op de cyclics enzo, ook is hij wel een tikje gevoeliger voor wind.. maar niet veel.
Alhoewel hij niet zo groot is heeft hij dus meer weg van de 600 qua vliegen dan de 450. Dat vind ik op zich een erg positief punt!!
Zoals ik hem nu vloog met de 15t pinion en de FP3200 5s1p heeft hij overigens echt behoorlijk veel vermogen, voor mijn gevoel eerder meer als minder dan de 600 op 6s. Nu heb ik er nog maar 4 vluchtjes mee gemaakt, dus dat "gevoel" kan nog wijzigen.
Wat foto's van de eerste 2 vluchtjes afgelopen zaterdag:
















De FlightPower accu's zijn overigens flink in prijs gedaald in Nederland, tenminste wel bij <zie onderschrift>
Cheers,
Richard