Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Die van mij is ook klaar, gisteren de maiden gedaan op 4S met 17T en LGT6100 combo
Aardig mee te vliegen alleen de punch is behoorlijk belabberd ^^
wat min puntjes tijdens bouwen:
- Sommige inbusschroeven (zoals die v/d bottomplate) hebben een te lage kop...
- Tailgrips waren met teveel locktite vastgezet hierdoor zat er wat locktite onder de inner
bearingschaal. (stroef draaien)
- Moeren van de maingrips passen niet in de gaten.........tssssss
Verder prima kit (GF besteld en CF gekregen!).
Zit nog te twijfelen andere motor zoeken (1900Kv Scorpion bv) en op 4S blijven,
of toch naar 6S ?
mvg, Z
4S doe je de heli echt geen recht mee aan, hoezo doe je dat eigenlijk
5S is echt het minimum en dan moet je al heel bedreven zijn met je pitch acties. Ga maar gewoon naar 6S dan vliegt ie iig goed, de standaard motor is prima !
Ziet er erg goed uit! Mooi die T500 'wasp-uitvoering'! Heb je er al mee gevlogen? en?
Veel plezier ermee!
Ja dat dacht ik ook, maar ik heb niet goed gekeken want Z900 had het over een 17T i.c.m. 4S!17T op 6S lipo lijkt me een beetje heel veel teveel rpm.
13T op 6s is meer dan voldoende RPM voor alle stunts.
Hoi Helihabit,
Ik zou zeker een ballinktang aanschaffen. Ik heb het in het begin ook zonder gedaan maar met zo'n tang kun je de ballink er veel makkelijker af krijgen zonder deze al te veel te beschadigen. Dan even over de braided sleeving, deze kun je wel over de stekkers krijgen ook al neem je de kleinste maat. Het enige waar je wel rekening mee moet houden is het feit dat de uiteinden wel uitraffelen maar dat kun je wel wegknippen. Ik doe er altijd een stukje krimphuls over om dit probleem verder tegen te gaan. Verder wil nog wel even kwijt dat je bij 4rc goed terecht kunt om je spullen te halen, ik heb er goede ervaringen mee.
Ik hoop dat je er iets mee kunt.
Mvg Wilco
Ja dat dacht ik ook, maar ik heb niet goed gekeken want Z900 had het over een 17T i.c.m. 4S!![]()